Ik ben opzoek naar deze bracelet voor mijn zenith.
Iemand eentje liggen of weet waar ik deze kan vinden?
Ik ben opzoek naar deze bracelet voor mijn zenith.
Iemand eentje liggen of weet waar ik deze kan vinden?
Volgens mij past de bracelet alleen op de 02.0240.400/410, niet op de 01.240.400/410
De positie van de lugholes van de kast van de 02 (gemaakt voor bracelet) is dacht ik anders (dichter bij de kast) dan die van de 01 (gemaakt voor strap).
Als dat klopt en je hebt een 01 dan heb je niets aan de bracelet.
Ik heb zo’n bracelet liggen dus als je in het westen des lands woont kunnen we wel kijken of dat bij jou gaat passen (ik verkoop de bracelet overigens niet).
Het horloge is van hem geweest deze is helaas aangekocht zonder de bracelet.
Een set uit elkaar trekken en alles los verkopen Doos boekjes en poetsdoek wel erbij?
Waar je je al niet druk over kan maken
Ik maak mij daar niet druk over, maak je daar maar niet druk over.
Ik zie het jou vaak doen, banden en dozen los van elkaar verkopen terwijl het volgens mij een set is.
Moet je verder allemaal helemaal zelf weten, ik vind dat zonde.
Vandaar mijn opmerking.
Precies
In het archief kun je zien hoe vaak. Ik heb net even bij jou gekeken. Hilarisch hoe vaak je zelf banden verkoopt
Het feit dat je jou reactie nodig vond zegt mij dat het je toch bezig houdt, TS komt iig niet verder met jouw bijdrage.
Fijne dag bandenkoning
Heren geen ruzie maken
De bracelet zou gewoon een leuke afwisseling zijn.
Verder heb ik nog wel wat lederen straps op komst waar ik me mee zoet kan houden.
Geen idee valt wel mee toch eigenlijk. Maar ik trek dan in ieder geval geen sets uit elkaar.
Maar aan je reactie te zien tref ik een gevoelige snaar, of het is gewoon die periode van de maand. Dat kan ook.
In ieder geval ook een prettige dag gewenst.
een band van een horloge verkopen. Je doet of ik een drieluik uit elkaar trek.
Terwijl ik mijn maandverband verschoon kan ik je mooi op negeren zetten