Het ultieme Sportieve horloge met titanium kast en band en de prachtige “5 shades of blue” wijzerplaat. Recente service in September 2025 en nog goed voor jaren plezier.
Te koop € 4300,-
Inruil alleen voor een Speedmaster cal 321 ref 105.012 of een Apollo 15 ref 3597.18 (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde 4300,- verplicht!) in zoveel mogelijk originele staat, leeftijds gebonden sporen is geen probleem mits nog "aantrekkelijk’
.
De originele Defy met meerhoekige kast uit 1969 is de oervader van dit genre met geïntegreerde band en diende als inspiratie voor veel van Genta`s latere ontwerpen zoals de Eikenboom.
De kast is hoogwaardig afgewerkt met zowel gepolijste als geborstelde vlakken die een mooi contrast geven door de diverse gebruikte vormen. Het horloge is in heel mooie staat en helemaal compleet met transportdoos, omdoos, sleeve, presentatiedoos, reisdoos en boekje en garantiekaart 2021.
Merk en model: Zenith 95.9000.670/M51.9000
Diameter: 41 x 46mm
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: aankoopfactuur en onderhoudspapieren komen erbij
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, compleet zoals in de foto`s
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): heel lichte draagsporen op de band, geen krassen of deuken op de kast of lunette.
Soort uurwerk en kaliber: Elite 670SK
Vaste prijs: 4300,- per bank overschrijving .
Modern en deels geskeletteerd uurwerk Elite SK 670 met een Silicon echappement, anti-magnetische balansveer en een datum die voor- EN achteruit te verzetten is. Te bewonderen door het saffierglas achterdeksel.
De kast is slechts 10.8 mm hoog inclusief het saffierglas, en is waterwerend tot 100 meter of 10 bar. En door de korte L2L maat ook prima voor de kleinere pols !
- Band is voor een polsomtrek 18,5 - 19 cm
- Kastmaat 41mm x 46mm en 10.8 mm plat
- Full service Sept 2025 bij Zenith alles tiptop in orde.
- Enkel wat lichte gebruikssporen op de band en sluiting
- Elite 670 SK diameter 25.6mm en hoogte 3.88mm en gangreserve van 48-50 uur met een frequentie van 4 Hz of 28,800 tikken per uur. Jewels: 27.
-
Optioneel ; nog een schakel € 150,- nieuw in verpakking
En nog een review met bewegend beeld ;
2018 Zenith Defy Classic 95.9000.670/51.M9000 Luxe Horloge Review
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.