Zenith Defy Classic

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: enkel te koop, GEEN inruil

Merk en model: Zenith Defy Classic (95.9000.670/51.M9000 titanium)
Diameter:41
Leeftijd: niet gekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 19/01/2024 via Chrono24 (aankoopbevestiging beschikbaar)
Factuur en/of certificaat:
Geen papieren, enkel aankoopbevestiging C24 en factuur rubber band Zenith 11/04/2024.
Originele doos en/of eventuele accessoires:
NIET full set, enkel kleine travel box, die altijd wordt meegleverd in grote doos bij AD
Titanium Zenith band tot ± 18 cm pols (zo aangekocht op C24)
Originele rubberband met sluiting en speciale end-links (gekocht bij Zenith - factuur - 731 EUR)
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzenden op risico en kosten koper of afhalen regio Brussel (BE)
Conditie (krassen, werking etc): gedragen staat

• head only: goed gedragen staat met haarlijntjes (zie uitvergrote foto), bij dragen minder zichtbaar door grade 5 Titanium (ook te polijsten)
  • rubberband en sluiting: goede staat
  • titaniumband: gedragen staat
    Soort uurwerk en kaliber: In-house Zenith 670SK, service historie onbekend, maar houdt goed de tijd.
    Vraagprijs:
  • op titaniumband 3200 EUR
  • op rubberband 3400 EUR
  • op beide banden 3600 EUR
    Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes