11,6mm lees ik net, dat valt dus heel erg mee. Ik dacht dat het meer was.
Bij Ace lagen ze afgelopen zaterdag niet in ieder geval. Weet niet hoe deze uitgeleverd wordt…
Lijkt me dat je niet fout kan gaan, maar een moeilijke keuze is het wel.
Ik vind zelf de witte het mooiste maar als je nog geen blauwe plaat in je verzameling hebt dan zou ik toch daar voor gaan. Ik denk dat hij dan meer draagtijd krijgt dan een witte/zilveren.
Heb je al blauw dan is het eenvoudig kiezen.
Blauwe Pelagos FXD (helaas) laten gaan. Blijft toch lastig voor me zo’n blauwe. Denk dat de Skyline een witte wordt. Dan gaat de Explorer Polar er misschien wel uit …
Ik heb laatst de zwarte gepast. Mooi ding. Dacht eerst ook dat hij vrij hoog zou zijn. Maar uiteindelijk viel dat best mee.
Hier een foto van de dikte:
Ik vond hem erg mooi maar te groot voor mij. De wijzerplaat ligt vrij diep dus hij oogt wel hoog als je erop kijkt. En met de endlinks valt hij ook fors om de pols.
In zwart vond ik hem niet fantastisch. Onder het kunstlicht kon je de wijzers en zo niet goed zien. Misschien is dat beter buiten maar ik zou zeker de blauwe proberen.
vind ik ook, maar die gaat misschien wel erg snel vervelen. Voor dat geld en met het oog op dat bandensysteem, was het sympathieker geweest als je meerdere banden zou krijgen bij aanschaf van dat horloge…
Ik zou gaan voor de blauwe dial met bracelet omdat dat het meest de stalen sporthorloge vibe benadert zoals je ook zoveel ziet momenteel en ook gewoon lekker is: