Datzelfde plaatje kan je natuurlijk ook voor zwart en wit maken
We mogen blij zijn, niet bedroefd, dat blauw populair is geworden anders hadden we alleen maar monochrome opties, dat is pas saai
Met de huidige trend is groen over een paar jaar ook voor elk model een optie.
Ja dat is ook zo, het is wel confronterend om te zien dat zoveel merken in dezelfde niche gaan zitten en er daardoor een soort eenheidsworst ontstaat. Elk zichzelf respecterend merk wil natuurlijk meedoen in deze hype.
Eigenlijk is blauw al geen hype meer, dat is nu een gevestigde kleur, daarom durft iedereen het wel aan. De hype is nu al die uiteenlopende kleuren van de Oyster Perpetual, Aqua Terra, Moonswatch, etc. Ik denk ook dat het werkt omdat alles toch wel verkoopt vanwege de tekorten. Als alles volledig beschikbaar zou zijn dan zou ik mij afvragen wat het percentage verkoop is van de gele, paarse, etc kleuren. Als mensen de keuze hebben gaat iedereen toch massaal voor zwart, wit……. en blauw 
Wat een fijn horloge, het is dat ik al drie vergelijkbare horloges heb (staal, blauw, automaat) (een Chopard Alpine Eagle, een ML Aikon en een DateJust) anders had ik hem al om de pols…
Ik haak toch af, zoals met veel Zeniths is er een soort liefde op het eerste gezicht, maar die gaat toch tekens weer over. Nog lang getwijfeld over de Revival Covergirl, maar in plaats daarvan inmiddels een blauwe Omega PO aan de collectie toegevoegd. Iets heel anders ; )
Hy Ryan,
deze staat ook op mijn verlanglijstje… ik zelf heb een 18cm pols. ben toch bang dat ook deze ook snel te groot ga vinden.
Ik zal moeten gaan passen
Tijd geleden ook gepast en was verrast met hoe tof ik hem vond, had namelijk het tegenovergestelde verwacht.
Mogelijk ook interessant, de Black Ceramic.
Behalve keramisch en het prijskaartje
dezelfde specs.
Heb zelf de Defy skeleton, zeer fijn horloge. Als ik een kleur zou moeten kiezen zou het blauw zijn. Heb nog geen blauw uurwerk in collectie.
Ik heb een iets kleinere pols dus hoop dat de 36mm versie iets voor mij is. De 41 droeg als 45 voor mij.
ja ik ben weer bang dat de 36mm mij te klein is. hadden ze hier maar een 38mm van gemaakt 
wie heeft er ervaring met deze skyline op een 18cm pols?
18cm pols? dat ziet er acceptabel uit!
Hoe ervaar jij deze? met rubberen band lijkt mij het ok.
en met stalen band misschien wat heavy…?
Misschien valt het wel wat mee en moet ik gewoon voor gaan
wat was je eerste negatieve gedachten? was je ook bang dat deze te groot zou zijn…?
17,5cm. Had ik geschreven maar blijkbaar ook per ongeluk gewist…
Was van de foto’s niet echt onder de indruk van de sterren in de wijzerplaat maar vond het uiteindelijk in persoon niet storend en wel wat hebben
Blijf dan toch mijn zinnen hier op zetten… bedankt voor jullie wristshots.