Zenith El Primero Blue 36000VPH / Jomashop

Dilemma.

Bij de AD kost deze El Primero met blauwe plaat op bracelet net geen 7000EU.
Deze blauwe El Prim zie je bijna nergens en kan je op Jomashop kopen voor net 4000EU op bracelet!

http://www.jomashop.com/zenith-watch-03-2040-400-53-m2040.html

(Maar zonder fabrieksgarantie). Nu kan je ook jammer genoeg niet gewoon een kaartje laten aftekenen door een AD.

Ik zou hem laten meebrengen door iemand dus met douanekosten moet er geen rekening gehouden worden.

Zou jij het doen?

Zeker weten, bij zo’n groot verschil loont het wel. Voor wat hij bij de AD kost kan je er ook twee kopen bij Jomashop in het geval de ene kapot gaat :wink:

Waarom zou je twijfelen?

resale value zonder origineel garantiekaartje. Alhoewel als ik hem na 5 jaar op onderhoud bij Zenith stuur ik ook een kaartje terugkrijg en dat geld ik er wel uit heb gehaald.

Dus nogmaals, waarom zou je twijfelen? :slight_smile:

1 like

Ik zou het doen!

Onderhandelen met juwelier en hem voor 5k meenemen :slight_smile:

De resale value is zonder kaartje vast lager. Maar €3K lager?

Jomashop geeft USD 137,21 verzendkosten naar Nederland.

Beding 20% korting op EUR 7,000 bij AD is 1,400.

Maak ik een fout ergens?

Neen geen foutje …
Gewoon vraag uitzetten bij Ramon
Gr/Arthur

1 like

Hij laat hem meenemen, dus geen Btw en douanekosten.

Is het aannemelijk dat je bij een AD 20% korting kan krijgen ?

Voor minder dan 15% (bij een duurder horloge althans dat op meerdere plekken verkrijgbaar is) doe ik het nooit. Is me met grote regelmaat gelukt. Soms ook meer, zoals 20%.

1 like

Jomashop heeft ook heel veel kortingen. Google10 of get10 meen ik voor mij toendertijd

Voor wat betreft Zenith zit naar mijn idee het probleem 'm in “op meerdere plekken” verkrijgbaar. Volgens mij is zo’n beetje alleen S & C in NL. AD…

Grt. Marco

Als dat zo is, dan wordt het moeilijker. Ik zou nog steeds de korting willen hebben, maar misschien met minder genoegen nemen. Voor list koop ik ze nooit.

Als je geen vaste klant bent, wens ik je veel succes met het bedingen van dat soort kortingen bij een AD.

Dank je. Is me veelvuldig gelukt. :slight_smile: oa bij Omega Speedmaster date, Omega Seamaster GMT, Panerai (weet het typenr. niet meer). Allen rond de 15%

Als je zeker weet dat het niks extra kost om die Primero hier te krijgen zou ik het zeker doen.

Zeker en zeker. Pak 90% :wink: