Zenith el primero chonomaster Sport

Te koop :heart_eyes: geen inruil of ruil.

Merk en model:

Zenith El Primero Chronomaster Sport Steel.

Diameter: 41 mm
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: FTF
Conditie (krassen, werking etc): nieuw ongedragen nog in de stickers.
Soort uurwerk en kaliber: 715615
Vraagprijs: 8500 euro.

Goedkoper ga je deze nieuw niet vinden.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bedankt voor het kijken. :wink:

36 likes

:up::arrow_up: nog ff ander de aandacht dan maar wie maak ik warm voor deze knaller ik zal zakken naar 8250 euro :wink:

:up::arrow_up: Hemelvaartsdag prijsdrop 8100 euro voor deze ongedragen knaller. Hier kun je in de zomer :sunny: mee voor de dag komen.

:up::arrow_up: ik kan toch wel iemand warm maken voor deze knaller. Dus daarom maar weer even onder de aandacht en een prijs verlaging net onder de 8000 > 7950 euro (let wel voor een ongedragen horloge nog deels in de stikkers.

6 likes

:arrow_up::up: bij de meeste is het vakantie geld binnen. Met de aankoop van deze zenith is het elke dag vakantie :smiley:. Daarom een een nieuw aanbod 7850 euro.

Nog even onder de aandacht :wink:.

image

2 likes

:up::arrow_up: weer even onder de aandacht. Wel interesse maar blijkbaar niet de juiste prijs :flushed: daarom maar een voorzichtige prijsverlaging naar 7500 euro.

3 likes

:up::arrow_up: deze ronde geen verlaging maar een open prijs. Ik ben benieuwd naar wat je er voor over hebt. Mogelijk komen we er samen uit. Spannende prijsdrop dus :flushed:.

:up::arrow_up: als je deze zomer nog wil knallen. Is dit je kans. Kom met een mooi bod en wie weet komen we er samen uit.