Zenith El Primero Chronomaster Heritage Chronometer 👌

:innocent: Nou dat laatste is sowieso al een mooie winst…prachtig is ie toch altijd weer om te zien… :ok_hand:

En vwb mijn geweten…ach dat zit wel goed…en graag gedaan mits ik de NA tzt een dagje mag lenen :sunglasses::joy: Oh en mijn excuses aan moeder de vrouw…

Maar serieus…wat zou het ontzettend gaaf zijn als het je lukt 'm te vinden :+1::+1::+1:

2 likes

Heel mooi, en yes! Een zonder die vermaledijde datum op half 5. :grinning:

1 like

Nice! Gefeliciteerd (@Captaingingerbeardd en collega’s)! Dit merk lag echt in te weinig etalages.

En wat is die Chronomaster mooi zeg :sunglasses: Benieuwd of er ook een met donkere plaat komt. Eindelijk concurrentie voor de Speedy!

1 like

Vele malen beter dan die zero g dingen imho.

@daffie @tompj

Hi! Ff zelf de post gelezen, maar ik zie dus dat het een collab is tussen timeless luxury watches en zenith.

Ik weet dus vrijwel zeker dat wij die niet geleverd kunnen krijgen, evenals dat andere Nomos dealers niet ‘onze’ Orion ‘de stijl’ limited geleverd krijgen. Misschien kun je met Timeless contact opnemen, misschien dat zij nog voorraad hebben…

1 like

Ach ja dat is wel jammer. Wellicht idd nog via een ander kanaal @tompj

Jammer inderdaad. Ik ga hem toch niet vanuit de US bestellen. Dan ben ik teveel extra centen kwijt aan een horloge dat vanuit Zwitserland naar de US gaat en dan met invoerkosten weer terug naar mij.

Ik heb nog twee Zeniths bovenaan de wishlist, dus misschien moet ik me daar maar op focussen dan.

2 likes

Die eerste is ook prachtig :ok_hand: Met de Defy heb ik persoonlijk niet veel eerlijk gezegd. :thinking:

1 like