Te koop
Merk en model: Zenith El Primero Chronomaster 02.0240.410
Diameter:40
Leeftijd:±2000
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):9/23
Factuur en/of certificaat: -certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires:-geen
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Nagenoeg mint
Soort uurwerk en kaliber: 410. Automatische chronograaf met maanfase, dag, datum en maand weergave (auf Deutsch)
Vraagprijs:4100€
Niet de eerste keer in de verkoop,. maar na hem een jaar geleden uit de verkoop gehaald te hebben heeft hij mij 3 dagen mogen vergezellen als tijdweergever.
Ik begrijp zelf niet goed waarom zo’n prachtig horloge niet betere polstijdresultaten behaalt, maar het is de praktijk,.ondanks de eerdere verkooppitch:
Het blijft een juweel, één van de mooiste die ik heb met fonkelende messcherpe numerals en wijzers, de met zorg verdiepte aanduidingen voor dag, datum en maand, het fenomenale lettertype van El Primero , de superstrakke printing van de tachymetre-schaal, de zilveren maan aan de diepblauwe hemel.
Hij mag dus gaan,.vandaag een perpetual FC gekocht (die dus in tegenstelling tot deze EP wel weet hoe lang een masnd duurt) en hopelijk is deze beter afleesbaar,.want dat was buiten gewoon zien hoe laat het was problematisch zonder leesbril voor bij deze.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Het horloge komt (louter) op een nieuwe Zenith struisvogelband