Zenith El Primero Chronomaster Triple Date Calendar Moonphase

TE KOOP / TE RUIL

Merk en model:Zenith El Primero Chronomaster Triple Calendar Moonphase 02.0240.410
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2000
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09/2025
Factuur en/of certificaat: Certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch Only met Authenticity papieren.
Verzendkosten of afgehaald: Persoonlijke overdracht of verzending ( verzending op kosten/risico koper )
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat 99/100
Soort uurwerk en kaliber: El Primero Caliber 410
Vraagprijs: 4100 EUR

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Graag wil ik deze prachtige zenith verkopen of ruilen tegen en No Date Submariner of een sd4k in zeer goede staat, uiteraard een bijbetaling van mijn kant.

Nooit gedacht deze topper zou gaan maar helaas krijgt hij te weinig draagtijd.

Dit is een horloge die je niet vaak ziet passeren en een echte eyecatcher is, de mooie zilveren dial en gepolijste indexen zijn moeilijk vast te leggen op foto, maar irl is hij werkelijk prachtig!

Extra straps zijn ook mogelijk mits een meerprijs (4500 voor alles)

Heb het zoekertje deze keer duidelijker opgesteld zodat de vlaggenbridage deze keer niet in actie hoeft te schieten, de prijs was toen inclusief alle bijgekochte straps.

Extra’s :

Lederen straps, toegevoegd na mijn recente aankoop.

• Smoke grey Retro Bulang & Sons
  • Mayfair Jubilee Edition Grey Suede Bulang & Sons
  • Blue Boxed Leather
  • Cognac Ostrich Leather
  • Taupe Epsom Leather
  • Cognac Rallye Strap
18 likes