De service is inmiddels gebeurd en het horloge loopt nu keurig en het onderste register blijft nu staan wanneer de chrono niet aan staat. Ook de flyback doet het goed en hij loopt zoals gekend keurig op tijd. Intussen ligt de eigenaar in het ziekenhuis en zal ik even moeten wachten totdat hij weer hersteld is. Foto’s kan ik pas doorsturen wanneer ik het gekocht heb. Dat zou ik zelf ook zo willen, zeker in deze prijsklasse.
1 like
Maar nu eens iets anders, wat zou zulk horloge nog waard zijn de dag van vandaag? Full set en met staalband. In zeer goede staat? Ik zie allerlei prijzen maar wat is aanvaardbaar?
Waardebepalingen zijn not done hier. Staat letterlijk in de begeleidende forumtekst mbt de categorie “vragen over echtheid, type, …”
“Wij zijn echter geen taxatieforum. Als je wilt weten wat iets waard is, kan je een taxateur raadplegen of op google vergelijkend materiaal zoeken”
Oei, mijn huiswerk slecht gemaakt. Het was maar een sporadische vraag maar als het niet mag, is het zo. Sorry. ![]()
![]()