Zenith El Primero

http://www.ebay.com/itm/400509562284?_trksid=p5197.c0.m619

Erg mooie Zenith El Primero op Ebay, hij wordt te diur voor mij maar wellicht voor mijn vintage vrienden hier. Qua looks mag hij zich meten met de Heur Monaco!

Uit een tijd dat Zenith nog prachtige horloges maakte.

Dat is een prachtige Zenith. Er zijn wel forumleden die er een hebben. Hij zal als je het mij vraagt ook meer dan 2000 Dollar opleveren.

Erg cool inderdaad, Mick Mooren heeft er een gerestaureerd. Hij heeft toen van Zenith nog originele onderdelen ontvangen.

Mooi verhaal was dat inderdaad :slight_smile:
Ik zou graag ooit zo’n Zenith in bezit hebben, maar ze zijn nogal onbetaalbaar. Misschien kom ik ooit eens aan een kapotte zoals mijn speedsonic.

woow,…Nick Mooren heeft er ook zo een toch. wat een dijk van een klok

Tja, en dan te bedenken dat je voor die zelfde uurwerk in andere verpakking ineens $10.000 moeten betalen of eigelijk wordt betaald 8-)8-):sunglasses: … het is zo betrekkelijk :)o;)

Bij een keuze op zeldzaamheid en wat ik mooier vind … dan wind Zenith El Primero voor mij :~:D
Groet
Iwan

kaleiwan Schreef:

Tja, en dan te bedenken dat je voor die zelfde
uurwerk in andere verpakking ineens $10.000 moeten
betalen of eigelijk wordt betaald 8-)8-):sunglasses:
het is zo betrekkelijk :)o;)

http://www.ebay.com/itm/Rolex-Daytona-Cosmograph-1
6520-Steel-Zenith-White-Dial-Serial-1999-/28111233
7492?pt=Wristwatches&hash=item417399dc54

Bij een keuze op zeldzaamheid en wat ik mooier
vind … dan wind Zenith El Primero voor mij
:~:D
Groet
Iwan

De basis is een El Primero, maar er is door Rolex nog wel aan gesleuteld. Zo is bijvoorbeeld het tikgetal van 36.000 teruggeschroefd…
Dus niet helemaal hetzelfde.:wink:

:smiley: van 36000 naar 28000 is precies de prijsverschil van $8000 (:D:D zo had ik het nog niet bekeken :wink:

Kan op zich toch redelijk koopje worden.Turkije: daar durft 90% van de (ebay)wereld niet te kopen denk ik. Wil graag een primero maar dan niet dit type anders had ik het wel aangedurft.

Ik heb het één en ander uit Turkije gekocht via ebay (horloges) en tot nu toe ging het altijd prima! De Turkse post doet er een dag of vijf over om vanuit een gat in Turkije naar mijn gat in Nederland te komen :slight_smile:

Hij is toch nog voor $2030,99 gegaan.

Grof geld, gezien de staat.

Ja, en een vage verkoper, voor dit geld zou ik er liever een via een gerenomeerde handelaar kopen. Hoewel zijn referenties op Ebay wel overwegend goed zijn, het is gen horlogeman.com

Mmmm, wat betreft de prijs had ik het goed geschat :slight_smile: