Zenith El Primero

Dit horloge wordt aangeboden voor verzending, waarde 12€.
Als ze echt is kan de waarde niet kloppen, maar ik vind deze uitvoering zelfs nergens terug.
Is er iemand die hier meer info over heeft?
Indien fake mogen we dit niet verzenden, vandaar de vraag.

Dat is een Ref. 01.0180.415. Stuur maar op naar mij, ik wil hem graag hebben.

1 like

Omdat ik zelf wel eens een Zenith koop probeer ik me via de diverse fora en shops op het gebied van “replica’s” op de hoogte te houden van het aanbod en kwaliteit ervan. Om zo te weten waar ik op moet letten.
Van dit model ben ik niet eerder een fake tegengekomen.
En zoals je aangeeft, in dat geval is de waarde geen €12

2 likes

Stuur mij even een link, dan kan ik het beter beoordelen.

3 likes

:joy::joy:

Ik heb 'm online al gevonden. Uit respect voor TS deel ik het niet publiekelijk.
Echter stuur ik 'm voor 25 euro wel per PB.

7 likes

Stuur ff snel een tikkie. Thanks.

Ok, is dus een echte. Zouden jullie het dan riskeren om maar 12€ vergoed te krijgen bij verlies? Wat is die echt waard?

Werk je bij DHL?

Wil je mij alsjeblieft € 25,00 betalen voor ‘Link Zenith’ via

Deze link is geldig t/m 20 april.

Bij deze:

https://www.worthpoint.com/worthopedia/zenith-el-primero-1972-limited-diver-166262778

9 likes

Jezus wat is €12… KOPEN dat ding.

Volgens mij wil iemand m via TS versturen. TS heeft twijfels bij de opgegeven waarde van 12 euro. Als ie nep is, mag TS m helemaal niet versturen. Als ie echt is, heb ik het vermoeden dat de echte waarde erop moet.

2 likes

Correct, mijn echtgenote ook, zij heeft deze bij haar liggen nu. Toch iemand die mee is…

Denk dat iemand de belasting in een ander land wilt oplichten :wink:

Ik denk dat je al gauw richting de 4k gaat met zo’n ding.

1 like

Oh zo… Ja joh, vraag ons even om publiekelijk mee te denken over belastingfraude.

1 like

Preventie van

2 likes

Dit inderdaad :joy:
edit: het zou mij verbazen als DHL er blij mee is als medewerkers aan dit soort praktijken mee zouden werken.

@Bjoxxx werk je voor de douane? :stuck_out_tongue:

Dit lijkt me een echte, denk niet dat hier replica’s van zijn… Gezien de op het oog zeer degelijke verpakking lijkt de verzender zich daar ook van bewust :wink:

Ik heb er hier eentje te koop aangeboden gevonden, 5.2K http://viaxgiornate.it/EN/form_info.php?t=2&IdOro=2194

Ik neem niet aan dat je 12 euro hebt betaald toch?
Je hebt x betaald en de verzender zet 12 euro er op als waarde, om zoals al aangegeven invoer kosten te besparen voor jou. Daar zitten risico’s aan en als het goed gaat heb je geld bespaard.