Zenith El Primero

Hallo,

Graag jullie mening over een horloge-ruil
Ik heb een Zenith Captain Chronograph Blue Primero lederen band, deze wil ik inruilen voor een Zenith Chronomaster Chronograph op stalen band. Graag een advies.

Groeten
Rob

9 likes

Doen :+1:

2 likes

Je moet toch echt zelf beslissen welke je mooier vind dat kunnen wij niet voor je doen.

*Ik zou zelf voor een Revival gaan. Deze die jij nu kiest vind ik een beetje “iel” (is dat het juiste woord?). Maar hey, het gaat om welke jij leuker vindt.
zenith-el-primero-03-a384-400-3817-m3817

4 likes

Eveneens prachtig model maar de band met open schakels is niet mijn smaak.

Ik vind de blauwe mooier, maar das mijn mening.
“Je kunt overigens alleen maar spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt”

Doen! En het mooie is, als het andersom was geweest (Chronomaster inruilen voor de Captain) had ik hetzelfde gezegd.
Ze zijn allebei erg mooi en de één is niet specialer/minder speciaal dan de andere. Als het tijd is voor een verandering dan zijn beide opties een mooie manier om eens te variëren.

4 likes

Ik zou zelf de blue primero houden, maar dat ik puur smaak. Ze zijn beide schitterend :star_struck:

Beide mooie horloges, maar bij die chronomaster zou ik wel de stalen band eraf gooien; veel te grijs geheel. Is er voor die Blue Primero geen stalen band te vinden? kun je toch wat afwisselen zonder het risico op spijt :thinking:

Doen !!

Kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik zou het niet doen.

Maar … hij moet om jouw pols, niet om de mijne.

Dat hoop ik niet :smile:

1 like

Meteen doen

Niet doen🤔 maar dat is heel persoonlijk.
Ik vind de blauwe veel mooier in de details zoals dat de seconde teller en het stiksel van de band dezelfde kleur hebben.

Ik stem ook voor de blauwe. Misschien inderdaad even een andere band om mee te wisselen?

Haha!!
Allebei 100%!!
Zal je eigen moeilijke keus worden!!!

De revival is 37mm en de door TS gekozen optie is 42mm.

Welke zou ieler zijn? :grin:

Ik zou in jouw geval opteren voor de el primero original van 38mm tri colore.

Maar ja. Dat ben ik. :upside_down_face:

Foto van @Rolopalooza

5 likes

:heart_eyes:

Ik gebruikte het meer in zin van wat “bleekjes” oftewel mist kleur. De opties waar jij mee komt zijn overigens ook :ok_hand:

1 like

Ha goed punt. Idd de kleur van mist. Daarom idd ook mijn suggestie(s).

geen advies hè :grin:

Dat zou ik een prima inruil vinden. Die Chronomaster is veel mooier.

1 like