Zenith El Primero

Nadat halverwege dit jaar mijn Omega werd gestolen, heb ik mezelf toch maar getrakteerd op een nieuwe :wink:

Ben benieuwd wat jullie van deze vinden?

http://en.worldtempus.com/sites/default/files/zenith-el-primero-chronomaster-power-reserve-03.2080.402101.c494-face-view.jpg

Ik kan hem 22 december ophalen, dus een leuk kerstkadootje dacht ik zo :wink:

Apart!
Niet geheel mijn smaak maar ik wens je veel voorpret :wink:

wow, echt een topper. mooi horloge met een top uurwerk.

wel foto’s delen hè als u hen binnen heeft :wink:

met vr gr Goedhart

Dit schreeuwt om eigen foto’s! Prachtig horloge.

mooie klok hoor, van harte!

Proficiat met de aanstaande aanschaf. Kwaliteit.

De open wijzerplaat had voor mij niet gehoeven, maar ik begrijp ook dat een ander dat juist mooi vindt :slight_smile:

Mooi!
El Primero staat ook al lang op mijn lijstje, alleen dan een dichte uitvoering.

-dvh- Schreef:

Heerlijke sjieke abstracte klok.

Enkel uit interesse: wat vind je abstract aan dit horloge :wink: ?

Voor abstract zijn vele definities, zoals “zonder alle niet essentiële informatie of aspecten”. Dat herken ik er niet.

Gefeliciteerd !!! Ben zelf een groot liefhebber van het merk :wink: De open wijzerplaat heeft ook niet mijn voorkeur, maar smaken verschillen. Veel plezier ermee. Ben benieuwd naar de foto’s !!!

Top uurwerk. Heb tijden getwijfeld over een Chronomaster Open. Worden nu helaas niet meer geproduceerd. Vraagje: heb je deze in NL gekocht?

Nope, Ik woon in Estland, en heb deze hier bij een juwelier besteld.

Ik ben ook niet voor open wijzerplaten mits er echt iets te zien is en dat is met dit horloge wel degelijk het geval, een prachtig uurwerk.
Prachtig horloge.

groetjes Lenno

Mooi hoor! Stond nog niet zo lang geleden op dit forum te koop.

Veel voorpret! Knap uurwerkje en (weer) n charmant merk. Ook voor mij had de open voorzijde niet gehoeven.

Heel mooi!(tu)

Ik ben net als meerdere hier niet zo van de open wijzerplaten maar deze kan hem op de een of andere manier best hebben.

Mooie kastvorm ook in het bijzonder de lugs.

Veel voorpret en geniet ze straks!

Groeten,

Noel.

Ik vind het een prachtig chique horloge!

Prachtig horloge van een mooi merk. Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Supermooi, sportief, dressy, prachtig uurwerk, eigenlijk alles wat men zoekt in een horloge!

hoe kan ik foto´s toevoegen van mijn nieuwe klok?

1. photobucket account aanmaken
  2. fotootjes uploaden
  3. op de gewenste foto klikken
  4. in het veld wat rechts van IMG staat klikken (dan krijg je een melding ‘link copied’
  5. plakken van link in de tekst van de post
  6. URL aan de voor en achterkant van de tekst weghalen tot de link begint met [IMG[ en eindigt met [/img]