Shock news
The Horrorā¦The Horrorā¦
De belangrijkste vraag is:
Who the f*** cares?!?
Matig nieuws
De Defy Classic gaat eruit en ze gaan het āopen heart conceptā weer eens oprakelen
Mooie kans om 'm in een kleinere case met een iets spannendere dial uit te brengen.
Oh mooi, dan wacht ik tot het eind van het jaar om korting te krijgen.
Ik denk dat de Skyline de vervanger is van de Classic, dus het is best logisch om deze lijn uit te faseren.
Dat kun je dan in elk topic antwoorden op een horlogeforumā¦
Ja dat zou kunnen maar in dit specifieke geval is het een beetje alsof AH zou aankondigen dat ze gaan stoppen met het verkopen van huismerk witte rijst⦠(of iets anders dat maar weinigen een zier uitmaakt)
En voor hoeveel forumleden moet het dan minimaal interessant zijn voordat iets wel gedeeld mag worden?
Nee nee dit was niet bedoeld in de richting van de topic starter. Vroeg me meer af waarom Zenith denkt dat we dit een half jaar van tevoren moeten weten.
Omdat ze netjes en correct zijn naar hun dealers en klanten misschien ? Zeg maar het tegenovergestelde van jouw opmerking hierboven ?
De topic starter vind het interessant, en ik, en vele Zenith fan`s die er misschien nog een willen, en alle horloge liefhebbers die kwaliteit boven hype waarderen, die vinden dit allemaal interessant. En die hebben daar geen eens popie jopie scheldwoordjes voor nodig.
Huismerk ?? Zulke goede rijst krijg je alleen in 3 sterren restaurants
Zoals ik het zie was het Time&Tide (Australische verdeler) die het statement maakte en het wou bevestigd zien. Zij hebben tenslotte de laatste special edition van dit horloge op de markt gebracht. Misschien zijn er nog wat van overā¦
Bij de introductie van de Skyline, ongeveer een maand geleden, had het hoofd van Zenith product ontwikkeling ook al in een ander interview aangegeven dat de Defy Classic eruit ging.
Wat Zenith hier op W&W echter doet noem ik het ādoserenā van nieuws. Throttelen is een mooier woord als het in het Engels mag. Ze hebben best wel ideeĆ«n maar ze beperken zich tot het updaten van een bestaand model (Chronomaster Sport) waardoor er weinig extra vraag zal ontstaan. Al zeker niet omdat het ook om best wel dure gouden varianten gaat of de minder populaire open hart modellen.
Ze kunnen ondanks verhoogde vraag hun productie niet opschalen zoals sommige andere āmeer industriĆ«leā merken dat wel kunnen maar willen natuurlijk wel in de spotlights blijven. Vandaar dus slechts beperkt nieuws op W&W. Althans, dat is wat ik er kan uit opmaken.