Zenith: nieuwe 38mm El Primero Bjoetie!

Helaas de Hodinkee limited gemist maar hij komt nu, helaas in andere kleuren, toch beschikbaar!

7 likes

Schitterend. Die Hodinkee klok was ook al zo mooi!

Ik vind het ontbreken van de indices op de linker chrono erg storend. Hou niet van a-symetrie op een chrono. Maar ze zijn wel op de goede weg weer na al die kermismodellen.

3 likes

Ze hadden wel een grijze ‘non-limited’ mogen toevoegen.

Vind hem mooi, maar toch mis ik een derde subdial of iets anders in het midden onder…

Heel mooi, maar de ultieme dresser van Zenith vind ik nog steeds deze:

4 likes

Een chrono is natuurlijk ook geen dresser.

Is meer een klassieke chrono met een wat meer chique uitstaling.

2 likes

Volgens mij heb ik het al vaker gezegd, maar Zenith heeft het vak van Dressers ontwerpen toch wel bizar goed onder de knie.
Zelfs met zo’n “vreemd” ontwerp is het alsnog een erg smaakvolle klok(naar mijn mening).
Niet de mooiste maar toch…

Oef! Ik vind deze twee toch wel erg smakelijk. Voor de Hodinkee kopers toch wel jammer.

Mja, de Hodinkee versie had tenminste nog indices iedere 5 minuten op de linker subdials. Bij deze is het een beetje gokken wat de wijzer aangeeft.

Goed punt vind ik natuurlijk…

Die linker subdial op die nieuwe chrono vind ik ook heel vreemd. Erg jammer, want de Hodinkee versie vind ik fantastisch.

3 likes

Mooi, ik vind alleen kroon en chrono-pushers wat dicht op elkaar zitten. Weet niet of dat door de 38 mm komt maar zou graag een 40mm zien.

Wow formaat helemaal goed, maar zo’n unicolor wijzerplaat zonder subdials, no thanks!

Wat afschuwelijk…mooi.

Is die linker subdial niet gewoon de lopende secondenwijzer?
En de rechter de minuten van de chrono?

Dan komen de indices toch niet zo heel nauw…

Ik vind hem meer dan geslaagd, maar ver out of my reach.

1 like

Viel me ook gelijk op.

Goed punt - en wie gebruikt nu een horloge om te weten hoe laat het is of de tijd bij te houden :grinning:

1 like

Ouh de nieuwe 42mm Black El Primero is er ook. Damm.

Zenith rocks! :wink:

4 likes

Helemaal top!!! Ze zijn daar goed bezig!