Of professioneel worstelaar bent
Het is common knowledge dat de 38 mm El Primero groot genoeg is tenzij je obesitas hebt
[/quote]
âCommon knowledgeâ? Zoiets blijft heel persoonlijk.
Ah ik ben dus niet de enige bij wie die cursor wel eens verspringt bij mobiel typewerk.
De 38 draagt als 40 mm, de 42 als 45 mm
Doe ermee wat je wilt
Dat zal ik zeker doen.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Vandaar dat die eraf is gegaanâŠ
Ik zou jou de 69 in 38mm adviseren. Schitterend horloge met prachtige historie. Enige nadeel is de waardevastheid van Zenith. In Nederland gek genoeg nog niet bekend (behalve hier op het forum). Buiten Nederland is Zenith meer gewaardeerd en daardoor beter verkoopbaar.
Daâs waar. Maar misschien moet ik naast twee vrij pure dressers die ik niet kwijt wil (Zenith Ultra Thin en Nomos Orion), een tik veelzijdiger en iets sportiever gaan is mijn gedachte vandaag.
Ik ga zeker van de week even passen. De juiste maat kiezen is wel erg belangrijk. Een Hamilton gaat het niet worden overigen. Ik zoek echt horloges die zowel qua afwerking als qua uurwerktechnologie wat meer in huis hebben. Niet ten nadele van Hamilton of wat dan ook overigens.
Een GS blijft ook altijd lokken, maar ik krijg op een of andere manier toch nooit de trekker overgehaald.
Tom ⊠van âBeach to Boardroomâ semi GS dan?
Kun je altijd zo weer kwijt
Toevallig net een zwarte variant mogen aanschouwen (versie met soort sunburst). Ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Prachtige afwerking. Maar een deftiger uurwerk is toch wel de wens.
Wat goed is komt snelâŠ
Er zit een nieuwe koning in de horlogedoos (niet dus; om de pols natuurlijk). Ik zal als ik even tijd heb een ânieuwe aanwinstâ topic maken. Misschien zoân âunboxingâ fotoserie erbijâŠ
Gokje: Zenith Espada?
Mis!
El Primero chrono.
Dat vraagt om fotoâs âŠ!
42 of 38mm ?
Fotoâs! Fotoâs!