Zenith of JLC: Zenith El Primero dus

Hij is inderdaad fantastisch en op de foto’s de mooiste van de drie. Als hij 40mm was zou ik er niet lang over hoeven denken. Maar groter dragen de de Speedy betekent dat het hem niet wordt. Moet het natuurlijk zelf proberen.

Met een Espada ben ik weer teug op het ‘beach to boardroom’ idee. Voordeel vind ik echt dat hij ook mooi is op leer. Kan ik de band van mijn Ultra thin afwisselen. Ik vind hem ook mooier dan alle andere b to b opties ban bijvoorbeeld Omega en Rolex. Staal is daarbij overigens eigenlijk een voorwaarde.

Ik vind hem verreweg het mooist in zwart, en daar heb ik dan weer net de andere Zenith in genomen…Speedy is ook al zwart. Wordt dan wel een zwarte familie.

Van die tweede variant is een heel mooie 38mm variant. Die heet de 1969 versie op de website.

1 like

En dan vrees ik weer dat die te klein draagt. Maar proberen is natuurlijk ook daarbij het devies.

Moet je echt proberen, valt namelijk wel mee.

Of een GS hi beat?
Staat er 1 jong gebruikt in DLD op Chrono
40mm en fijn op de pols…

1 like

Blijft een prachtding! Maar naast een Zenith…ik weet het toch niet.

Als je je verveelt in de/je Boardroom…
Dan kun je eindeloos genieten van de wijzers en gepolijste delen van de GS :wink:

Het werkwoord vervelen gaat wel op in de boardroom alleen niet in de wederkerige variant…:yum:

2 likes

JLC, laatst nog in de vitrine gezien. Waanzinnig mooi.

Ja spuit 11…die is al van de lijst :wink:

1 like

Precies

Geschiedvervalsing! Moest niet mogen.

1 like

Ik heb er trouwens een andere mening over:

Stalen banden horen niet in een Boardroom als de kleding verder formeel is (pak).

Liever verschillende horloges voor verschillende gelegenheden.
Net als schoenen trouwens.

Maar dat is een persoonlijke mening

Whaha ja, afdeling snelle reactie zonder terug te lezen (:blue_car:)

Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens. Er zijn een paar ‘randgevallen’ wat mij betreft die net kunnen. Maar de Espada kan ook op leer en wordt dan een fraaie dresser.

2 likes

True

1 like

:grin:
Eikel

1 like

Espada op leer…

3 likes

Schitterend. En donkere plaat :thumbsup:

1 like

Het is common knowledge dat de 38 mm El Primero groot genoeg is tenzij je obesitas hebt

1 like