Zenith only (Deel 1)

Deze is echt geweldig! Moeten ze in 42mm uitbrengen. Als je geen flinke polsen hebt kan je deze 44mm gewoon niet dragen.

28 likes

Stomme vraag misschien, maar wat wordt bedoeld met Hackbaar?

Helemaal geen stomme vraag! Hackbaar betekent gewoon dat wanneer je de kroon uittrekt, de secondewijzer stopt. Dat laat je toe de tijd heel precies in te stellen. Iets voor nerds zeg maar…

2 likes

Lange tijd met een 410 rondgelopen en toen verkocht aan een collega :slight_smile:

Alweer 2 dagen geleden dat hier nog een plaatje verscheen. Bij deze dan:

19 likes

Mijn 410Z Grail

18 likes

@Prop, hier is dat kermis horloge. Ben ik nu de :clown_face: ?

21 likes

Niet helemaal mijn smaak, maar kermishorloge?

1 like

Zie reactie hierboven van 10 dagen geleden…

Oppassen in de botsauto’s met zo’n delicaat calibertje. Boksbal ook niet doen. Lekker shinen bij de snoepkraam en de bij de schiettent is mijn devies.

Maar kermisklok is overdreven want Zenith is altijd +10.Laat ik dan netjes terugkrabbelen en zeggen dat ik alle veranderingen ten opzichte van het basismodel dit horloge minder fraai vind maken.

3 likes

Mooi bandje ! ( horloge natuurlijk ook ) Molequin ?

1 like

Dankjewel voor het netjes terugkrabbelen. Ik veronderstel echter dat je dit horloge nooit in het echt hebt gezien? Ik ben bvb. al erg blij dat er geen goedkoop ogende sunburst dial inzit. En geen datum (met puist).
Maar ook ff serieus: welk delicaat caliber bedoel je? Waarom delicaat?

1 like
  1. Bedank me niet, ik doe het niet voor jou.
  2. Aannames zijn nooit zo handig, was de eerste met dit horloge geloof ik.
    3 Je vindt de Hulk lelijk, zeg dat dan gewoon, ik lig er niet 10 dagen wakker van

Voor wie dan wel?

Is niet zo, vanwaar de aanname?

Wie wel?

Yes, grained navy blue!

1 like

Bevalt die goed?

Die van mij heb ik bijna non stop 3 maanden achter elkaar gedragen :ok_hand:

Geen filter. Wel schemer.

20 likes

Flinke prestatie! De blauwe oogt frisser en jonger dan de bruine. Ze zijn erg verschillend in het echt maar dragen natuurlijk hetzelfde. Conclusie: bevalt zeker!

1 like

Dacht dat het wel een goed idee zou zijn om mijn Rainbow van een tropic strap te voorzien.
Na wat zoeken (en hulp van @stradale) voor de Baltic gegaan.
Mooie band!
Maar gaat het toch niet worden.
Eenmaal bevestigd zag het er nog wel goed uit


Maar om de pols is het te ielig naar mijn idee

Dus strap gaat naar blauw (heb geen andere horloges waar dit bij past) en snel weer terug op leer

Wat een avontuur…

12 likes