Zenith only (Deel 1)

Man wat lekker :drooling_face:

1 like

Yup, volgens mij zelfde systeem, @Captaingingerbeardd had er wat moeite mee vanwege de locktite die er ook nog in zat, beetje verwarmen was de oplossing, toen gingen ze los.

Qua gewicht is ie natuurlijk niet zo licht als de titanium Defy die echt vederlicht is, maar hij voelt niet perse zwaar. Zal hem dit weekend eens naast de Sub pakken en kijken hoe ze zich verhouden qua gewicht.

2 likes

Die zit toch echt mooi in elkaar zeg.

1 like

Yep. Zelfde lastige systeem :wink:

Uiteindelijk wel goed gekomen maar het is niet echt heel inkortvriendelijk :joy:

1 like

Poeh … wat een mooi ding zeg :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge!!

1 like

Gaaf ding hoor. Nu moet @Captaingingerbeardd nog even doorkomen met een witte :grin:

3 likes

Ik stalk Zenith elke week, doe alles wat ik kan om ze zo snel mogelijk te krijgen :wink:

3 likes

Had je al gezegd dat het voor Chet Baker is?

1 like

Dan komt ie niet bij jou terecht, maar bij Inglewood Park Cemetery… :zipper_mouth_face: :wink:

6 likes

:rofl:

Even met de benen op de grond. Er zijn ook nog andere zeniths :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Eerst dacht ik ‘prachtig’! Later dacht ik ‘hmmmm’. En nu door jouw foto’s ben ik weer geïnteresseerd. Zwart vind ik het mooist. @Captaingingerbeardd, hoe lang moet ik wachten? :wink:

4 likes

Hier idem, ik twijfelde maar nu laait het weer op. Wit voor mij🥳

2 likes

Ik durf 3 maanden voor de zwarte wel enigszins te beloven :slight_smile:

3 likes

@Brick Ik doe mee :wink:

11 likes

Lekker!

Dikke jas voor 18 graden :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

die was 60 seconden later uit :slight_smile:

1 like