Zenith only (Deel 1)

Dank je!

Ik vind m ook echt mooi.
Probeer er wel voorzichtig mee te zijn. Ze zijn nogal besmettelijk :rofl:

1 like

Wat een weertje :sunny:

21 likes

Ik doe mee met de mooi weer plaatjes.

25 likes

Het D-woord :grimacing:

1 like

Uitstekend bandje!

Ik dook net even Chrono24 op voor de 38mm El Primero. Ik dacht alleen nog even te moeten kiezen tussen de wit, grijs en blauw en dan de goedkoopste te selecteren. Formaliteitje. Maar ik zie ze nergens meer. Of nauwelijks. Op de site van S&C zie ik nog wel een witte 38mm. Maar geen blauw of grijs. Heb ik gemist dat de 38mm uit de collectie is gegaan?

1 like

Las er hier iets over, weet niet in hoeverre het echt zo is:

1 like

Is idd discontinued heeft iemand van Zenith mij verteld. Ze presenteren de opvolger tijdens Watches & Wonders in April.

2 likes

Ik zie hem al staan:
Zenith - CHRONOMASTER Revival A386 Manufacture - 03.Z386.400/60.C843 - Zenith Watches (zenith-watches.com)

Witte wijzers en andere kleuren van de subdials. En geen grijs en geen blauw. Hmm. Ik denk dat ik de oude mooier vind.

1 like

Die is er al een tijdje

2 likes

Ah. Dan dus even wachten wat er in april komt.

1 like

Ah. Dat is niet de opvolger. Dat is de manufacture editie.

Ik verwacht dat de opvolger hetzelfde is, als de oude, maar dan met de kast van deze manufacture editie.

Allemaal een stuk slanker. En dan bam :boom: zomaar €1000 op de huidige list.

Zoiets zal het wel zijn.

1 like

Ik heb 2 weken geleden contact gehad met mijn AD om een nieuwe 38mm te bestellen maar ik ving achter het net.
Had ik maar jouw mooie 2de hands moeten oppikken… :grimacing:

1 like

Ja, de code rood was echt stomme pech.

1 like

Band iets aangepast, zit nu perfect!

33 likes

Heeft die band eigenlijk een fijnafstelling?

Ja, zoals het oude Rolex systeem, 5 gaatjes op 2mm van elkaar in de clasp. Geen glidelock achtig systeem helaas.

2 likes

echt mooi :heart_eyes:

1 like

6 likes

Goodmorning!

34 likes

Nice maar je loopt een dag achter. :wink:

2 likes