Zenith only (Deel 1)

2cef043629ebc6c55e26ade1e3f977bc

26 likes

Dit is een speciale actie: 1 voor de prijs van 2.

3 likes

Idd. Ongelooflijk. Maar waar kan ik een nieuwe kopen?

Hier een nieuw gebruikte:

13 likes

Gewoon in de winkel of zo.

1 like

Schijnt wel een dingetje te zijn.

Geloof niet dat ze heel makkelijk te koop zijn.
(Los van de lockdown)

1 like

15 likes

Hier ook, schaamteloze crosspost, de ZEP.

heb het idee dat ze bijna niet meer te koop zijn behoudens als je bereid bent een premium te betalen

Hij is inmiddels niet meer op de website van zenith te vinden :see_no_evil:

.

17 likes

Wat de Zenith man mij een tijdje geleden stuurde: The Chronomaster 38mm is officially discontinued. We will introduce novelties in that spirit at Watches&Wonders.

Ben benieuwd! :sunglasses:

2 likes

12 likes

Bedenk me net dat het wel lang duurt voordat de 2de chronomaster sport hier opduikt.

Zouden die kopers geen lid zijn hier :grin:

2 likes

Volgens mij is de uitlevering gewoon heel beperkt, ook op andere fora en Insta slechts een paar exemplaren.

2 likes

Met 21k productie op jaarbasis vraag ik me af hoeveel er al geproduceerd zijn? Als het 20/25% van hun jaar productie is (wat ik me niet kan voorstellen trouwens, verwacht minder dan 10%) dan kunnen ze wereldwijd maar 5000 exemplaren leveren op jaarbasis…ik weet eigenlijk niet wat hun belangrijkste markten zijn maar NL is het vast niet (hoewel we flink wat liefhebbers op het forum hebben). Traditioneel Italie en nu een focus op de VS?

1 like

Vooral in Japan en Duitsland heb ik er al een paar uitgeleverd gezien.

1 like

In het ‘online aanbiedingen topic’ staan een paar links naar S&C die momenteel diverse Zentith modellen met behoorlijke korting aanbiedt. Dus als je op zoek bent, handig om even te bekijken.

1 like

12 likes

Beste Zenith liefhebbers,

Op deze elprimeroday (de eerste van de maand) presenteer ik jullie dit horloge in een heel zeldzame uitvoering, de Rainbow Mango! Waarschijnlijk erg polariserend maar ik ben er heel happy mee. Het leven is vaak al grijs genoeg dus een beetje kleur is welkom!

Wat vinden jullie? :mango:

26 likes

Supergaaf!

1 like

Wow, knap dat je deze hebt kunnen krijgen! Zeldzaam en volgens mij de meest begeerlijke Rainbow. Top!

2 likes

Cool!

1 like