Heel gaaf maar voor mij persoonlijk iets te heftig
Heel gaaf, 470 van gemaakt maar. Heb je ook de stalen band?
Jazeker!
Op de website van Zenith zie ik dat de Defy Classic op titanium band (de blauwe en de skeleton) niet meer beschikbaar/op voorraad zijn. Zou het model uit de collectie gaan of zetten ze alle productiecapaciteit in op de Chronomaster Sport? Iemand wat over gehoord?
Ze maken vaak zulke kleine series van horloges dat het me verbaast dat ze het design en alles wat er bij komt kijken terug verdienen…
Zou wel al snel zijn!
Ik ga toch wel snel wennen aan deze kleur.
Een guilty pleasure…
Heb in de loop van de tijden veel horloges gehad van heel veel merken en nooit een echte vaste collectie opgebouwd tot de laatste jaren. Veel daarvan was ook van Zenith en sommige modellen (zoals de Rainbow Flyback) kwamen zelfs meerdere keren voorbij.
Maar uit het tijdperk van Thierry Nataf heb ik er maar 1 gehad de EP Defy Xtreme. Bizarre vormgeving, te groot en onleesbaar maar toch was die best leuk en natuurlijk goed gemaakt, echt een guilty pleasure. Kon geen scherpe foto terugvinden alleen deze old school pocket shot. Wat een ding…
Anderen die een Nataf monster hebben of hadden?
Erg leuk, maar dan alleen als herinnering, als iets wat nu voorbij is.
Sorry, nee…
Speedy Tuesday vandaag dus ik sla even over.
Zo die is cool!
Prachtig
Leuk ik wist dat er een aantal HF’ers met een Defy is maar niet dat er nog een skeleton op titanium band was binnen het forum
In het kader van liefhebbers, er zijn 2 Zenith boeken die ik kon vinden en die zijn beide out of print. Een van een Rossler en een van Duval. Die van Rossler is niet gemakkelijk te vinden en die van Duval vind ik alleen in de Franse versie (niet mijn taalfavoriet)…
Welke is de beste?
Zijn er goede websites over vintage Zenith?
Lekkere aankoop Dave
Heb die van Rossler en die wordt alom toch wel als de Zenith bijbel gezien.
Worden waanzinnige prijzen voor gevraagd maar soms zie je hem op eBay voor €45 voorbij komen (vaak duitse boekwinkels)
Is er geloof ik nog 1 op het forum