Zenith only (Deel 1)

Haha. Zou je zeggen he. :sunglasses:

1 like

Goedemorgen!

18 likes

Weer een mooie!

1 like

Rainbows, Elites, Primero’s, dan ook een Defy…

24 likes

Ja, heel gaaf! Staat nog ergens op mijn ellenlange lijst…

1 like

Terug van de spa

23 likes

In deze samenstelling prachtig!
Rose goud met creme wijzerplaat is toch wel heel chique

1 like

is deze naar Zwitserland geweest, zo ja kan jij delen wat er allemaal gedaan is/niet gedaan is kosten technisch en of onderdelen mee teruggestuurd zijn?

Ik ben nog steeds verbaasd hoe enthousiast ik over mijn Defy ben, wat een topper. Heb voor de skeleton gekozen maar vind de blauwe plaat ook super!

Zit wel met smart te wachten op de custom made banden die ik voor mijn CP2 besteld heb :slight_smile:

13 likes

Oh nee, zo ingrijpend was het allemaal niet. Door een botsing had de chronowijzer een tik gekregen en de resette niet meer naar 12 precies. Dat is gefixed en daarnaast is ie even op de timegrapher gelegd om te kijken of ie na 4/5 jaar nog wel goed liep (wat gelukkig het geval was) Als laatste paar krassen op de lugs door bandenwissels laten wegwerken.

1 like

Aha, was benieuwd wat te verwachten van een periodieke service bij Zenith, ik had begrepen dat het EP uurwerk wel na ca. 5 jaar eraan toe is, ga je het rekken?

De timegrapher en staat uurwerk gaven op dit moment nog geen reden voor service. De service interval adviezen zie ik overigens voorbij komen van 2 jaar tot 10 jaar.

Zeker weten. De combinatie van stoer, klasse en comfort is top. Er zijn maar heel weinig geslaagde skeletons, en dit is er eentje. Heb getwijfeld tussen beide en toch voor blauw gegaan maar soms zou ik zo’n statement wel om mijn pols willen hebben.

2 likes

wat doe jij allemaal met dat arme ding?

1 like

@Jotun deze waren op jouw conto btw. Cursus harken van Ide gehad zeker.

1 like

Heb een blauwe wijzerplaat in de vorm van een Pelagos maar dit is mijn eerste skeleton ooit (en gaat waarschijnlijk ook de enige blijven vermoed ik of er moet een leuke Defy 21 in skeleton voorbij komen.). Bij mij gaven de kids de doorslag, die waren helemaal fan van deze wijzerplaat…

1 like

misschien moet ik eens een tooltje kopen i.p.v. dit te gebruiken

image

Jij rambo!

Of toch meer Rembo?

1 like

ik ben meer fan van Dutch

tenor

1 like

11 likes