Poeh, de Defy mis ik toch wel een beetje!
Ja, wat een geweldig model is dit.
Stoer en Stijlvol.
Ik had de skeleton en die was achteraf toch iets te druk, moest eruit om geld vrij te maken voor de Chronomaster Sport, maar jouw versie met blauwe wijzerplaat zie ik nog wel eens terug komen hier. Vond vooral de afwerking van de band echt super.
Haha, Daar zijn toch helemaal geen negroni’s voor nodig!? Prachtig!
Best niet teveel negroni’s als je deze om hebt… die gebeatblaste titanium kast zou er snel niet meer zo scherp uitzien gok ik
En zo weer een ander forumlid blij gemaakt
Wel bijzonder dat er zo veel Defy’s zijn binnen het forum. Echt nog nooit eentje in het wild gezien!
Nooit dronken horloges aanschaffen!
Ik zit niet zo vaak op het forum en wist niet dat er een specifiek Zenith forum was. Wat leuk. Ik ben al een paar jaar gelukkig met mijn Pilot.
En terecht zo te zien!
Goed besluit.
Ook die negroni’s.
Die is mooi!!! En zeldzaam op HF…
Zijn mooi. Hoe is de verkrijgbaarheid eigenlijk van dit model
De Defy met de titanium band was een tijdje niet leverbaar maar volgens mij zijn ze weer leverbaar en via Chrono24 ook grijs goed te vinden. Af en toe ook hier op het forum 2e hands te koop Die van mij gaat blijven maar volgens mij gaf laatst iemand aan dat de zijne in de verkoop komt…
Ik vind ze best vet, maar de gangreserve is echt ruk.
Weet je wat nou leuk is? Je kunt de datum vooruit en achteruit draaien. Heel vreemd maar dat is echt super relaxt en fun om te doen.
Mijn Rolex Explorer II moet ik bijvoorbeeld de urenwijzer 24u draaien voordat hij van datum verspringt. Dat is echt frustrerend, de defy is gewoon echt top