Zenith only (Deel 1)

Goedemorgen Zenith aficionados!

7 likes

Mogguh!

35 likes

Nog steeds blij mee?

Yup :slight_smile: De gekleurde subdials op de zwarte wijzerplaat is een hele mooie combinatie, ik twijfelde heel erg tussen de zwarte en witte maar ben heel blij met de zwarte. De maat is perfect, draagt optisch niet veel groter dan de 38mm ZEP, wat denk ik komt door de lug to lug.

3 likes

Ja, ik zou ook voor de zwarte gaan. In eerste instantie ging mijn voorkeur uit naar de witte maar de gekleurde subdials zijn wat minder “in your face” op de zwarte. Stijlvoller, subtieler. Vind het echt een topmodel.
Wie weet, komt het er nog een keer van…

1 like

Echt een fantastisch mooie chrono!

Bij mij staat 'ie ook op de “misschien lijst”.
Maar ik heb al een 38mm El Primero, een tritium Speedy en een Dark Side of the Moon. Daar ben ik wel gek op, dus die gaan niet snel weg.

Wordt misschien teveel van het goede … :roll_eyes:

Of kun je mij overhalen dat dit er prima naast kan :rofl: ?

1 like

Ik vind Speedy’s saai dus voor mij zou dat een no-brainer zijn :laughing:

1 like

:scream:

12 likes

Haha,ik kan er niets aan doen, heb een FOIS gehad en daarna nog meerdere Speedy’s om gehad en heeeeel veel foto’s gezien zoals hier boven, maar doet me dus he-le-maal niks :laughing:

Echt helemaal niks?

PS: @RLC inspired fotootje met speedies :grin:

11 likes

Schitterende collectie Speedmasters! :heart_eyes:
Wat een mooie auto ook met dat hout. Range Rover?

Mij ook totaal niks meer. En ik heb er heeeeeel veel gehad. Vandaag nog slechts eentje.

17 likes

Nope! :grin:

1 like

Die is gaaf!!

1 like

Om de laatste 2 onderwerpen in deze topic (“Mijn eerste Zenith” en “Speedy”) te combineren… Ik heb zelf geen speedy, maar had er wel bijna eentje wat uiteindelijk heeft geleid tot mijn eerste Zenith.

3 likes

:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

hij is te ‘klein’ :slight_smile:

Niet he. Niet.

29 likes