Zenith only (Deel 1)

Ze hebben toch ook op de Zenith site een shipping option voor service en garantie werkzaamheden, nog niet gebruikt maar hetzelfde van TH wel positieve ervaringen.

2 likes

Interessant! Kende ik nog niet

Bij TH krijg je een code om op een site in de gaten te houden wat de status is van de reparatie, bij een AD toch altijd maar afwachten tot je gebeld wordt dat het weer opgehaald kan worden.

Dat zou je bijna denken als ik het zo allemaal hoor….kan echt niet voor dit merk en dit geld is mijn mening…ook jammer wat dan wordt de beleving ook vaak minder.

Dit dus met IWC en Rolex nooit meegemaakt…oudere Zenith ook niet trouwens…

1 like

Zit jij nu een vrachtwagen en een taxi te vergelijken met een elegante sportwagen? :joy:

Potdomme, wat lekker :drooling_face:

13 likes

Zo. En binnengekomen. Topper.

55 likes

Gefeliciteerd Remco! Mogen we nog een “nieuwe aanwinst” topic verwachten? De ZEP Chronomaster Sport is toch redelijk uniek op HF als ik me niet vergis?

1 like

Bedankt Marco!

@Sanderrr heeft ‘m al even, dus die eer laat ik graag aan hem :grinning:. Heeft ook al diverse foto’s op andere bandjes gemaakt. NA topic Sander?

2 likes

Heb ooit Lancia gereden dat gaf geen super gevoel na een paar electronica issues…laat staan een echte luxe Italiaan…als je zo gaat praten loop ik straks met een Grand Seiko om de pols…

Gefeliciteerd, nummer 2 op het forum maar vast niet de laatste…

1 like

Gefeliciteerd! En welkom bij de club :wink:

1 like

Ben ik veel te lui voor :smiley: Dus als jij er zin in hebt, doe je ding!

1 like

Gaaaaf!

1 like

Mooi :star_struck:

Morgen eindelijk ook eens in het echt bekijken :+1:t2::partying_face:

Van harte. Topper was inderdaad!

1 like

Ik doelde niet zozeer op kwaliteitsverschillen, eerder op uitstraling. Er bestaan voor zover ik weet geen betrouwbaarheidsindexen in de horlogewereld. Ik durf niet te beweren dat het een of andere merk mindere kwaliteit is maar als precisie hoog in je vaandel staat, kan je niet om Zenith heen. Getuige de duizenden prijzen die ze vergaard hebben, meer dan enig ander merk.

2 likes

Mooi, Remco! Jaloers. :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Mooi Remco. Echt heel gaaf. Komt samen met de el Primero op de short list :clap:

1 like