Wat een schitterend horloge…
Ja, die komt mij idd érg bekend voor Was gezellig!
Yes, zie je volgende week
Ga je hem dan ophalen?!
hahahahaha
Nee. Was het maar zo een feest.
Ik heb straks nog iets nieuws incoming, zal die vanavond hier wel even laten zien, is gelukkig ook meteen het juiste topic
Mooi! Wel een glimmert als ik het zo zie
Zonnetje laat 'm wel glimmen ja.
Die van mij is bij Zenith as we speak. Binnen half jaar na aankoop start de chronograaf niet meer…
Geretourneerd via de prepaid option van zenith. Ging vrij traag, maar is wel gratis.
Gefeliciteerd met je A386 case, ik weet daar nog wel een mooie cashmere houndstooth strap voor.
Super gaaf!
Blijven ze alle3, de Zenith Chrono’s?
Nogmaals, ik vind 'm toffer dan je ‘ouwe’ ZEP
Nee, de Chronomaster en één van de 38mm’s blijft. Morgen eens goed naast elkaar zetten en kiezen! Denk ik
Lekker hoor!!
Ik begin steeds beter te zien dat slechts weinig straps echt goed passen bij de chronomaster. Die van mij kwam oorspronkelijk met een luxe bijna rood bruine alligator. Die uitstraling vond ik niet goed passen vanwege de verder frisse en sportieve uitstraling.
Lang gezocht naar alternatieven. Ik vond eigenlijk dat lichtgekleurde straps niet veel doen voor de uitstraling en ben lang uitgekomen op redelijk donkerbruine strakke kalf. Hierdoor komt de dial wel mooi uit, maar het doet niets voor de frisheid. Het blauw straalt niet echt.
De c802 strap van Zenith is voor mij de be-all end-all strap. Het is sportief èn het blauw komt fantastisch tot zijn recht. Voelt bijna als een ander horloge. Heb sindsdien nog eenmaal de bruine kalf teruggezet, en meteen verdween de frisse uitstraling.
Mogelijk dat een blauwe tropic hetzelfde effect heeft.
Die lichtblauwe Molequin springt er wel echt uit hoor