En met de goede minuten subdial… dus niet onderbroken door de uren.
Die cover girl is ook heel mooi.
Dat is het enige horloge waar ik regelmatig een reactie van iemand op krijg
Dan vragen ze wat voor horloge het is, en dan zeg ik: ‘ een Swatch’ en dan geloven ze mij niet. “ nee joh, laat eens zien?” vragen ze dan…
En dan doen ze hem om de pols en willen ze de shadow zelf hebben.
Mooie kleur band ook!
Ik had die big Eye dial. Vond hem eerlijk gezegd net zo mooi! Die dial van die big eye was wel nog meer champagne.
De zenith shadow is echt iets anders.
Hier het verslag van de NA
NA Zenith Defy Classic in Blue x 5
En ik wilde ook een rubberband met vouwsluiting proberen, maar dat viel ietwat tegen. Volgens Zenith service moest daarvoor, van bracelet naar rubber, het horloge opgestuurd worden ?? met kosten € 80,- Duh, alsof ik dat zelf niet kan…
Nee dus want het past niet 1 op 1 . Wist ik niet… De kastaanzet is ook een soort link die met 2 heeeeeel kleine schroefjes vastzit aan de kast. Die voor de bracelet heeft een kleinere
gap
waar de 1e link van de band in past, die voor de rubberband heeft een bredere aanzet waar de spring bar doorheen gaat.BE LACH e LIJK …
Maar goed, Knutsel is my middle name, dus met mes en dun ijzerzaagje een rubberband van € 200,- aangepast, want passen zal die, ik koop niet voor niets een KNAL Oranje band voor een wedstrijd en hopelijk verder ook succesvolle Oranje Sportzomer
Orange Boy Rocks !! and Yes We Can
De links, set € 150,- , worden door sommige Ad`s , schijnt het, wel geleverd dus kijk of je die eerst kunt krijgen voor dat je die loeidure deployant en band besteld, mocht je ook ooit deze neigingen krijgen !
Fijne Zondag
Gefeliciteerd! Heb de skeleton gehad en de blauwe staat nog steeds op de shortlist hier!
Damn dat oranje staat er echt vet op!!
Dank
Ben benieuwd!
Ik zou weleens een duidelijk side by side shot willen zien van de twee cases. Manufacture en normale Chronomaster naast elkaar.
Gefeliciteerd. Echt een mooie Zenith
Deze vind ik tof.
Zijn die dingen nog met korting te krijgen?
He top, bedankt.
Zeker. Gewoon te koop of te bestellen.
Ligt er nu volgens mij nog 1 bij ace.
Jip. Veel mooiere case. De manufacture heeft ook een slanke kast.
En de nieuwe dus ook volgende week.