Zenith only (Deel 1)

hij kan nog terug

1 like

Voor een fauxpatina el primero met veel te grote subdials :see_no_evil::rofl:

3 likes

ik zou het wel weten, en dan een blauwe @Monaco ernaast voor als je zo blauw bent als een tientje

2 likes

Dat is een top combo idd! Laat ik die twee nou net naast elkaar hebben in de horloge doos hier :smiley:

1 like

de horloges hoop ik, niet de schoenen?

Haha, idd :wink:

Filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=oPxZngQLKU8

En dit is ook alweer welke 
 ??
Gefeliciteerd :+1:

1 like

witte Chronomaster Sport ernaast en je bent klaar

is er hier al iemand die hem heeft trouwens? ik wacht al bijna 6 maanden op dat ding

Leuke spelfout op de website :sunglasses:

with a whole new level of pefromance

Zenith - Landing page: Chronomaster Original (zenith-watches.com)

Hij is ondertussen al gecorrigeerd. Even Alt+F4 drukken.

6 likes

:rofl:

ah, zojuist in de mailbox, volgens mij lezen ze hier mee

nou ja, scheelt weer 6 maanden negatieve rente

Prefromage, het nieuwe faux patina :cheese:

1 like

giphy-7

1 like

Dat doet me denken aan die keer in de jungle van Congo. Op de vlucht voor de Raiya Mutomboki kregen we onderdak voor de nacht in een dorpje midden in het oerwoud. De volgende morgen werden we naakt het dorp uit getrapt door een woedende menigte toen bleek dat dat aardige meisje met wie we het bed deelden de dorpsmaagd bleek, bedoeld om uit te huwelijken aan een of ander rivaliserend dorpsstamhoofd. Bleek dat ze een paar woordjes Vlaams kon en de avond ervoor “dank u” had gezegd in plaats van “dans cul”.

6 likes

Toen de ‘oude’ ZEP tricolore er recent uit ging had dat een aardig effect op de prijs, was toen niet bekend dat er een nieuwe zou komen?

edit: blijf ervan gecharmeerd namelijk maar geen zin om een ‘discontinued’ premium te betalen a la het merk in het groene gedeelte.

1 like

Daar staat me maar vaag iets van bij, aangezien ik met die jager uit dat andere dorp een liter van dat lokale brouwsel van 60% had weggetikt.

Even voor de goede orde. Ik heb die griet niet aangeraakt.

Niks van vernomen.

Was ik veel te lam voor. Maar ja, leg dat die

maar eens uit.

Rennen was het. Heul hard. Geen omeletten voor Jotun en Candide. :joy: Er loop nu een of andere Kongolees in mijn Fjallraven jasje denk ik. Zonde. :upside_down_face:

3 likes

ik wel dus, nog maanden jeuk van gehad. die was echt geen maagd meer.

best knap hoe hard die pygmeeën kunnen rennen met die korte beentjes

3 likes

No shit Sherlock. :joy:

Dat doe ze de hele week he, dat scheelt. Wij waren toen niet ongetraind of zo maar de echte topconditie ontbrak. Volgens mij zijn we dat jaar geen moment onder de 11 seconden geweest op de 100m. Maar goed, wel gelachen.

2 likes