Zenith only (Deel 1)

dat komt omdat jij steeds die rugzak met cocabladeren wou meesjouwen

1 like

Hahaha, fuck. Was ik alweer vergeten. Die ik toen in die modderige rivier liet flikkeren. :see_no_evil: En jij maar er achter aan zwemmen. :joy:

Hadden we dat jaar een keer een Zenith horloge om eigenlijk? Volgens mij alleen die 5513 en die Seamaster toch? Die waar de kroon van miste.

krijsen als een klein kind toen ik eruit kwam met die bloedzuigers in m’n broek

1 like

Terug on topic. Ik vind hem heel lekker.

10 likes

Wat zijn de meningen over de prijs:

Staal 9000
Leer 8400

De manufacture is 8800

2 likes

ik heb m’n eerste El Primero grijs gekocht op staal voor 4700, dus wat dat betreft veel te hoog, maar 8400 voor een in house chrono met hele degelijke afwerking is niet verkeerd, als je ziet wat ze tegenwoordig voor een Speedy Pro vragen.

En dit nieuwe uurwerk is ook met seconden stop/hacking toch ?

Ff wat anders

New “Delugs” shoes voor mijn CP-2 aged steel.
Vind de combinatie wijzerplaat met alligator band geslaagd ondanks de military heritage

14 likes

Ik vind dit best wel heel aardig hoor :star_struck: Niet 19k aardig, dat niet.

11 likes

voordat ik iets 19k aardig vind, moeten er minimaal 2 wielen onder zitten

5 likes

Deze is goedkoper met als extra 50 jaar garantie en servicebeurten.

5 likes

Ik ben ook getriggerd, door de versie met faux patina… Zal dan wel In de plaats van mijn Speedy Tuesday 1 komen, maar of dat dan een goed idee is…? :roll_eyes:

1 like

hij is in ieder geval meer svelte dan een Tuesday, die heb ik uiteindelijk weggedaan omdat ik hem veel te lomp vond

Thanks. Dit is de manufacture editie :ok_hand:

1 like

Ze cancelen m ook gewoon. Tjonge. Gewoon niet leveren. Absurt. Voor een zenith.

Denk dat de nieuwe ep net zo lastig gaat worden.

Dat wel erg blazé he… 6 maanden negative rente over een aanbetaling … :see_no_evil:

In welke regio praten ze zo? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@Jotun en @Candide, wat een belevenis mannen. Geweldig! In het groene komen we meestal niet verder dan het zwembad. :joy:

3 likes

Ook leuk toch? Met je deskdive Subje. :wink:

Overigens is dit alles wel een beetje vergane glorie hoor. Jotun woont inmiddels met vier kinderen en een lieve maar saaie man in een Vinexlocatie en Candide struint tegenwoordig door de Balkan op zoek naar goedkope rakija.

1 like

niks mis mee, zo lang je hem maar op een stoere strap draagt, gemaakt van die oude rugzak van je, helaas hebben we de coca bladeren niet meer

2 likes

Blerk! Wat mooi…

Had niet gedacht dit ooit te zeggen… Faux Patina RULES!!

10 likes

De Chronomasters sport met witte plaat worden inmiddels bij de grijze dealers ook al voor rond de 12 -12.5K aangeboden.

Jammer… Dat het hier naartoe gaat.

2 likes