Potver, hoe meer foto’s ik zie hoe lekkerder ik 'm vind… Toch maar een upgrade gaan doen misschien
Is raar want via de website van Zenith is die gewoon te bestellen, dan wel zonder korting natuurlijk, waarschijnlijk geven ze daar de voorrang aan, alle marge zelf houden….
Ik kan hem via die site in Duitsland niet in de “Warenkorb” leggen. Dus niet te bestellen hier.
Mooier dan de nieuwe sport vind ik.
Echte patina ook
Ja ongelooflijk he. Maar tja. Wat wil je. De vraag is echt groter dan het aanbod. Zenith maakt niet zo heel veel horloges per jaar. En dan ook nog al die nieuwe modellen het laatste jaar.
Bij mij zonder probleem, heb een paar keer meegemaakt dat het model niet leverbaar is maar dan wordt de optie van winkelmand onzichtbaar gemaakt was toen het geval.
Zou wel goed zijn voor Zenith als ze echt niet kunnen leveren na een aantal zwakkere jaren in het verleden….zolang het maar geen Rolex taferelen worden….
Even nog een paar foto’s geschoten van mijn nieuwe aanwinst.
Jammer van het slechte licht maar dat hebben we dan nog tegoed.
De manufacture heeft geen AR coating lijkt het en daardoor heeft die een onwijs vintage look.
Nu nog een paar mooie banden erbij zoeken
Wat is de tussenstand in de verzameling nu 3 EP’s of is er iets uitgegaan?
Kijk! Die vind ik nou mooi!
Veel plezier ermee!
Dat is alleen bij horloges een aanbeveling. Zeg het maar eens tegen en over je vrouw.
Heel tof!!!
Verstaan ze toch niet in de Balkan.
Afhankelijk van haar leeftijd is het best een compliment.
vintage
/ˈvɪntɪdʒ/
adjectivedenoting something from the past of high quality, especially something representing the best of its kind.
maar grote kans dat je weer een muilpeer krijgt
Hebben we het hier dan over mijn vrouw?
helemaal de mooiste
Dank. Maar ga dus echt geen blauwe, laat staan een geruite band dragen.