Zenith only (Deel 1)

De lugs van de vorige hebben een brede(re) facetrand en de stalen bezel inderdaad ook

In de Duitse webshop kan die nog besteld worden dus lijkt me gewoon te verkrijgen, ik heb een half jaar geleden gemaild met CS hoe die besteld kon worden door iemand woonachtig in NL en kreeg het antwoord in mijn eerdere post.

Ik vind het “ontbreken” van de stalen bezel juist zo mooi op die van mij, komt het glas beter tot zijn recht.

1 like

:heart_eyes:

Mooiste horloge wat er te koop is :blue_heart:

1 like

Dat klopt! Dat was voor mij ook de trick waarom ik die toen kocht!

Je moet toch wat hé in Corona-tijd.
Het is alleen jammer dat die Pumps zo tikken op de vloer, daar wordt het gezin telkens wakker van

:dancer:t2:

4 likes

Deze Zenith was echt heel fraai en comfortabel, gelukkig een goed nieuw huis gevonden hier op HF maar heb soms beetje spijt van de verkoop! :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Die met blauwe plaat kopen :grinning::+1:t2:

Deze laatst even omgehad van @Number4 In het echt onwaarschijnlijk gaaf zeg! Superlicht, prachtige details, under the radar maar als je even goed kijkt :star_struck: Mooi hoor Luuk!

10 likes

Heel gaaf! Wil ik ook nog eens om proberen

1 like

Inderdaad een sluipschutter dit, onopvallend mooi en meer dan genoeg details :heart_eyes:

2 likes

Prachtig die belijning van de kast en lugs, smoooooooootttttthhhhhhhhh :slight_smile: ! En nog met de 12-uurs teller die het nieuwe caliber niet meer heeft.

1 like

maar de nieuwe kan dan weer wel 1/10th second meten plus hacken. :wink:

1 like

Zo snel gaat er toch niets meer bij mij :sweat_smile:

2 likes

En mocht je voor de Defy gaan zou ik zeker ook even de versie op titanium band bekijken. Ben daar heel erg blij mee (maar in de zomer draag ik liever rubber - dan draag ik een andere horloges).

6 likes

Wat is die skeleton gaaf zeg!

1 like

Zeker een mooi alternatief op titanium band. Ben echter niet op zoek naar een Defy, qua stijl vergelijkbaar ben ik voor de IWC Ingenieur gezwicht (al staat deze ook in het blauwe gedeelte :sweat_smile:)

1 like

Kan prima naast elkaar, ik heb ook een titanium 3227 Ingenieur :slight_smile:

Helaas is mn budget niet onuitputtelijk :sweat_smile:

1 like