Zenith only (Deel 1)

Allemaal zo waar! :sunglasses:

Hé watchwalker,

Zou graag een plaatje zien van de tipo cp2 naast de zwarte rainbow. Als je er zo een hebt, of kunt maken, zeer graag!

1 like

Even taggen gaat sneller @WatchWalker

1 like

Ik vind deze heel tof. Druk, maar lekker druk!

De zwarte kan mij ook erg bekoren… :star_struck:

8 likes

Vanavond, goed? Nu WSBK…

1 like

Elite en toch El Primero.

11 likes

Ja en keramisch heeft ook weer voordeel mbt krassen, heb ik ook nog over gedacht maar heb nu de Grey Side of the Moon en dat is voldoende keramiek in de verzameling…

1 like

Misschien ook wel een tikkie toffer :ok_hand:t2:

1 like

Ik vind de Omega niet per definitie toffer, het is een ander horloge is mijn mening….

Heb ze beide naast elkaar omgehad. Pijnde maat en dikte is een wereld van verschil, dus pols maat is ook wel belangrijk…

Beide op een 18,5/19cm pols

8 likes

De Zenith valt mooier (vind ik)

1 like

@Hardlex

Zoiets?

14 likes

Dat vind ik ook, is platter en bijna geen lugs dus omarmd beter

Ik ben blij met beide :slight_smile:

17 likes

Dat begrijp ik heel erg goed en ben jaloers :star_struck:

1 like

Ja!
Als er twee horloges naast elkaar te zien zijn, vind ik op foto’s eigenlijk altijd het horloge met de kleinste wijzerplaat het mooist. De Tipo vind ik duidelijk mooier vormgegeven dan de rainbow, maar in jouw foto’s lijkt de wijzerplaat gigantisch. Dat is dus niet goed.

Alhoewel de Tipo voor zijn maat echt zeer goed draagt (en dan bedoel ik echt heel goed), blijf ik wat moeite houden met het beeld. Te grote wijzerplaat. In jouw foto’s vind ik de rainbow dus veel beter in verhouding. Zonder de rainbow ernaast valt dit niet echt op.

Mijn dank is groot!

1 like

Tevreden met de 41 Sport

19 likes

Win weekend

26 likes

Tijd weer voor een post in de mooiste topic van HF!

17 likes

11 likes

Prachtig op die blauwe band!

1 like