Zenith only (Deel 1)

Een gouwe ouwe?

2 likes

Jazeker. Met stempel en alles

7 likes

Wouw! :heart_eyes:

Maar wel uit CH, dus komt nog importheffing bij.

1 like

Een flieger op het water.

17 likes

Kijk, dat is nou eens een echte “Yachtmaster” :grin:

1 like

Een Defy in full gold

1 like

Terug na 12 weken bij Zenith Zwitserland, de gangreserve liet het afwegen en het horloge stond om de haverklap stil. Keurig onder garantie gerepareerd via Schaap en Citroen in Haarlem. De verkoper kon het niet laten om een lesje mechanische chronografen te geven: “niet golfen en niet tennissen met het horloge om en wegblijven van magnetische velden”. Ik kon gelukkig nog net de vraag inslikken of dat ook gold voor jekkeren met een pneumatische sloophamer.
De man zal het wel goed bedoelen en ik was blij m’n Zenith weer terug te hebben.

De Seiko Presage met een Milanese mesh band die ik dagelijks tijdens de vakantie droeg, was een mooie en comfortabele combinatie. Was benieuwd hoe dit op de Zenith zou staan. Ofschoon niet helemaal de juiste maat (20mm band op 21mm lugs) bleek het een hele fraaie combinatie. Na een nachtje ter overdenking bij Staib Duitsland een 22 mm Milaneseband met vlindersluiting besteld, na ontvangst terug te bewerken naar 21mm aansluit breedte.

19 likes

30 likes

17 likes

Gewoon omdat ik er nog steeds van geniet.

17 likes

Tropic eraf:

28 likes

wat een lekker, zacht, aaibaar bandje

1 like

Net z’n baas

1 like

Mooi horloge, mooie band! Zo’n ZEP kriebelt ook wel weer bij me.

1 like

Laat je die speedy toch zitten… ik mis m geen moment sinds de zep er is.

4 likes

Kunnen ook prima naast elkaar ‘bestaan’ natuurlijk🤗

2 likes

Dat had ik vanmorgen nou ook #zen(ith)zondag

18 likes

My first Zenith :star_struck:
Sinds geruime tijd aan het uitkijken naar een ‘rectangular’ horloge met exploded numerals.
Deze vandaag gaan ophalen bij een gewaardeerd forumlid.

13 likes

En wat voor één, mooi!
Kijk maar uit, die dingen zijn verslavend…

1 like

Sjiek de friemel…

15 likes