Zenith only (Deel 1)

Terecht snel verkocht imho :slightly_smiling_face:

Wat is de Defy eigenlijk voor model? Is daar een label op te plakken? Het is geen duiker, geen field wel sports. Urban sports dan oid?

7 likes

Wat een geweldig merk is Zenith eigenlijk! Heel mooi en uniek horloge, deze Defy. :ok_hand:

1 like

18 likes

Hoe staat het eigenlijk met de afleesbaarheid van de skeleton Defy? Ik heb hem nooit in het echt gezien en vraag me af of de prachtige maar wel drukke plaat het mogelijk maakt om altijd snel de tijd te lezen.

1 like

vlug op je telefoon kijken,is gewoon een gaaf horloge

1 like

Dan kan ik net zo goed een leuke armband dragen

Ik heb dit heel actief onderzocht de laatste dagen en tot mijn grote verbazing is hij echt prima afleesbaar. Ik snap het zelf ook niet hoe ze dat hebben gedaan, want de plaat is inderdaad erg druk.
Misschien komt het omdat er best wat verschillende kleuren worden gebruikt. Lijkt niet zo, maar is wel. En de brushing van de delen is altijd afwijkend ten opzichte van de lijnen van de wijzers.

1 like

Hmmmmm, slecht nieuws. :frowning:
Had mijn zinnen gezet op de classic blue dial Defy, nu twijfel ik weer…
Dank hiervoor! Dit is dus duidelijk een geval van eerst irl om de pols vergelijken, dan beslissen.
Goede nieuws is, je kan geen verkeerde keuze maken. Zijn beide prachtig.

1 like

Absoluut even passen.
De blauwe vind ik ook heel erg mooi. Sunburst plaat die onder een bepaalde hoek sunburst verliest en metallic wordt. Heel mooi.
Maar voor mij net wat te saai. Raar eigenlijk :thinking:

En inderdaad zijn ze beiden prachtig.

2 likes

Ik ben best wel in m’n nopjes. :slight_smile:

31 likes

volgens mij ben je het halve forum te snel af geweest door die weg te snaaien, mooi ding :+1:

1 like

Ik las dat er meer belangstelling was inderdaad. Bij wederverkoop zou ik hem waarschijnlijk zo weer kwijt zijn.
Ik zie het niet snel gebeuren maar dat is toch een fijn idee.

1 like

totdat Zenith volgend jaar de 39mm versie uitbrengt, dan wil niemand hem meer

2 likes

Van harte nogmaals. Staat je goed. Mooi horloge. :beers:

1 like

sorry maar staat je echt niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:
grapje is echt een mooi horloge,en idd je was mij voor
en als ik zo lees niet alleen ik,maar ik gun het je veel draagplezier

2 likes

Hij heeft een lug-to-lug van 45mm. Draagt op mijn pols gelijkend met reguliere 41/40 duikers.

12 likes

Lug breedte valt dus reuze mee. Wat is de diameter. Sorry te lui om op te zoeken😇

41mm :slight_smile:

1 like

Is de perfecte maat voor jou. 39 mm zou te klein zijn.

2 likes

Prima toch :ok_hand:

1 like