Zenith only (Deel 1)

Prima toch :ok_hand:

1 like

Viel mij met de normale Defy ook op, het draagt niet als een groot horloge door de korte L2L. Jaloersmakend!

daar ben ik het niet mee eens, de bezel is relatief dun en de wijzerplaat is groot, daardoor oogt hij groot, maar ik heb dan ook niet van die vleeskluiven als @goedie, bij mij zou het er eerder zo uitzien

image

4 likes

Die pols moet wel van een 12-jarige Aziaat zijn. Dit ziet er echt niet uit nee.

1 like

16,5 cm volgens de berichten, ik hoop dat ie het op andere plekken compenseert, ik in ieder geval wel

:rofl:

Hier de normale (niet skeleton) op mijn pols (17,5cm). Ik heb niet van die houthakkers polsen zoals @goedie maar kan volgens mij prima zo. Die foto hierboven moet idd een Aziaat met polsen van 15cm ofzo zijn, wat een verschil!

20 likes

Die is mooi!

2 likes

Staat top!

1 like

Hier ook 17,5.
Je ziet de zwarte delen van het rubber nog wat doorlopen.

Voor een dress watch inderdaad te groot. Daarom heb ik de skeleton. Dit is meer sporty

10 likes

Staat je perfect. Ook mooi dat je idd nog stuk van de band ziet.

1 like

Staat je geweldig.
Ik heb voor het idee mn pols ook eens gemeten: 18cm ongeveer.

2 likes

Daar snap ik echt niks van, lijkt wel anderhalf keer zo groot als mijne :joy:

Nu ik die foto van de normale Defy weer zie gaat ook die weer kriebelen…

Ik zie trouwens dat de skeleton alleen met zwart rubberen band te krijgen is, terwijl ik reviews online zie waar er een donkerblauwe op zit. Ga ik eens navragen.

1 like

het ligt er ook aan hoe je de foto neemt, zo van dichtbij krijg je een fisheye effect waardoor het horloge groter lijkt dan het is, als je een foto van je pols in de spiegel neemt, ziet het er normaler uit

Heren. Het gaat om de omtrek van de pols. Wel op de juiste plaats meten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

43mm doorsnede en L - L van 51mm op een 17 en een beetje cm pols.

.

15 likes

Is ook te verkrijgen met blauwe leren band

tip voor al die stoere skeletons en cp2’s die ik hier zie langskomen:

Wat kost de titanium band los dan??
Vind de skeleton toch wel vet

Gefeliciteerd :smiley::star_struck: :+1: ik heb beide ook gepast en dezelfde twijfel over de blauwe plaat, te simpel ? maar toch ook tijdloos mooi. Weegt niets met de titanium band maar ik vind de leer/rubber met vouwsluiting wel prettiger dragen.

En een mooie band :ok_hand: