Het is niet dat je verder geen andere mooie horloges hebt he Goede aankoop geweest dus!
Precies dat. Ben er erg blij mee.
Rubber only Robin?
Ja, klopt.
Zit erg comfy trouwens.
Staat erg goed, lekkere frisse verschijning.
Deze had ik een jaartje op het oog. Toen ik laatst zag dat ie nog steeds beschikbaar was, kon ik hem echt niet meer laten liggen.
Ziet er in het echt, zoals altijd, een stuk mooier uit dan op de foto, en ik heb echt moeite hem af te doen!
Bijzonder mooi. Mooie band ook.
Dit horloge heb ik dus gehad en ik ben op zoek geweest naar die band erbij. Dat is een originele Zenith band toch?
De band is origineel, en gewoon te bestellen, direct bij Zenith. Hun klantenservice vind ik top.
Ik vind op hun site van alles en nog wat maar geen straps. Nevertheless horloge is inmiddels bij forumgenoot. Waar het om gaat, die band is prachtig!
Ik heb er deze week net 2 besteld. Zijn onderweg.
Wel 22 mm, dus voor weinig horloges geschikt.
Van harte proficiat! Ik denk de 2de op het forum!
En ja. Ik ben het met je eens. Lastig af te doenโ:grin:
2 banden? Welke heb je besteld?
Ik heb trouwens ook een tropic van 22 en die bevalt super, net als deze grijze leren band.
Raar, maar waar: ik heb dus 2 van die groene banden besteld!
Reden is dat deze uniek zijn, in de zin dat ze taperen en lekker soepel zitten. Dit soort banden heb ik dus nergens kunnen vinden en ik ben bang dat als Zenith hun voorraad verkocht heeft, ze nooit meer te vinden zullen zijn.
Dit horloge kan denk ik met veel banden gecombineerd worden. Beetje zoals de speedmaster. Leuk om daarmee wat te experimenteren!
Aha! Slim. Als er 1 versleten is heb je nog een 2de.
Zijn volgens mij niet heel goedkoop? Moet je het ijzerwerk er niet los bijkopen?
Hoe dan ook. Een bandenslet is het.
Alles staat dit horloge. Wellicht nog beter dan bij de speedy.
Leuk om te zien dat nog iemand deze mooie tipo kan waarderen.
Nb zou je een zijkant foto willen maken van die groene textiele band om de taper te zien?
Dank!
Mooi! Nu nog de erbij!
Daar kijk ik zeker naar uit!