Eigenlijk is de Zep het mooiste al de zon schijnt.
.Een 3e zelfs: hij kwam al met de groene band! Niet heel goedkoop, maar relatief toch te doen: band kost 150 euro, keepers zijn 50 per stuk.
Maar ik zie dat hij het ook ergt goed doet op andere banden.
als experiment (voor mij) zelfs een wrist roll gefilmd! Valt een beetje tegen. lijkt of HF de resolutie kleiner maakt oid.
Hoppa!
ik wil van ganse harte er 1 overnemen… met hardware, zonder vouwsluiting. Die heb ik
Ik moet zeggen dat ik het onbegrijpelijk vind dat je deze nog hebt.
Het is dat ik geen 3e Zenith chronograaf wil, maar als je op zoek bent naar een mooie chrono voor minder dan de helft vd prijs van een Speedmaster dan laat je deze toch niet liggen?
Ik ken chronobart niet, just speaking my mind…
Mooie band!
Ik vind hem heel gaaf!
Ik vind dat de wijzerplaat van dit prachtige(!) horloge op een wat meer donkere band beter uit de verf komt. Dan kan hij echt ‘poppen’.
Eens, maar zit even in mijn Molequin (alike) fase. Normaal op een donkerblauwe, zwarte of diep wijnrode alligator. Horloge kan veel hebben zowel qua kleut als materiaal van band
Rest my Case
Yes ik mag vanaf gister ook mee doen in dit topic! Lange tijd naar gekeken, 2x te laat geweest op het forum. Maar dan nu de perfecte gevonden, wat een beauty!
Super aankoop Dave
Veel draagplezier
Ik ga dr ook ooit voor denk ik… prachtig
Kijken of die nog op tijd komt voor onder de boom.
Zit die fijn met de vouwsluiting?
Zit zeker lekker! Voor een ‘nato’ zit ie super; is erg soepel.
Ik heb hem wel 2 cm ingekort, zodat hij niet teveel oversteekt. Ik gebruik ook maar 1 keeper.