Zenith only (Deel 1)

ZEP Chronomaster 2 wordt deze maand gepresenteerd, volgens mij komende week. Er werd eerder gespeculeerd de Chronomaster 1 (38mm) uitgefaseerd wordt.

1 like

Kan je niet overal een passend ontwoord op geven maar bij die van mij zijn indd 2 vd 3 wijzers (een gedeelte van de wijzers) rood (zie foto).

Banden wisselen is echt heel erg simpel te doen (vooral met quick release bandjes).

Ik zet hem goed en kijk niet op een paar seconden verschil (ben nog nooit ergens 12 seconden te laat gekomen ofzo). Maar de seconden wijzer staat indd niet stil met verzetten van de tijd.

Het draag comfort is echt geweldig voor een wat “kleinere” pols ik heb zelf ook een 16a16,5cm pols en is valt er echt perfect op.

Kan je de ZEP alleen maar aanbevelen , kwa bandjes kun je er ook echt alle kanten mee op.

15 likes

Bedankt Daniël!

1 like

Kijk deze combi droeg ik gisteren ook.

12 likes
  • De teksten zijn al lang geleden verdwenen. Zie ook deze link:

Er zijn in elk geval nog meer versies.

• sommige hebben idd 2 van de 3 subwiizers rood.
  • gaat goed. Maar uitkijken.
  • je kan de seconden inderdaad niet stilzetten dus militaire precisie is uitgesloten.
  • hij draagt lekker. Zelfs op de stalen band. Ik heb ook
    16,5 cm
    Pols.

.

19 likes

Wordt dat dan de Zep met de slanke kast? Oh dat zou mooi zijn.

Vandaag deze om.

25 likes

Ik heb alle antwoorden, merci!

1 like

Ja indd erg mooie combo ook vind ik :ok_hand:
Jij had de stalen band laten matteren toch ?

1 like

Ja. Die pcl vond ik niet mooi. Maar nu is die zoals die bedoel is echt gaaf.

2 likes

Die band is wel top hoor! Perfecte combinatie.

1 like

Monstraps indigo blauw op de Zep. Mooie band maar ik ben nog niet helemaal overtuigd over deze combi.

15 likes

A385

19 likes

Ik ook nog niet :wink:

1 like

19 likes

Hij is mooi…
Hier nog wat achtergrond info:

1 like

22 likes

Zenith is wel lekker bezig tegenwoordig! Die gaan vast wel een stukje marktaandeel inpikken van de rest. Nieuwe modellen zijn echt top.

4 likes

Daar moet je eerst trustlevel 2 voor bereiken om een post te mogen plaatsen:

Not for sale btw :sunglasses:

16 likes