Die is inderdaad erg mooi, goede band ook!
Dank heren, dit is de Zenith El Primero Classic Cars, referentie 03.2046.400/25.C771. Het is een 42mm exemplaar met bijzondere accenten zoals de “engine brushed dial” en natuurlijk ook dat leuke kleurige accent op de reset pusher, of moet ik zeggen “piston”.
De band is de originele lederen band die meegeleverd wordt. Mooie maar vrij stugge band moet ik zeggen. Ondertussen heb ik er al een Barton op zitten.
Wat vaker dragen dan wordt die wel wat soepeler toch?
Er zijn zoveel pareltjes te vinden!
Klopt! Liep vanmorgen tegen deze aan.
Full set two-tone Defy Time Command. Ik ga er zelf niet op bieden maar voor de Zenith liefhebber een mooie aanvulling…
Is hetzelfde model als deze:
Dat is een bijzonder exemplaar, niet echt mijn ding helaas.
Hoe is die prijs ?
Normaal zie je deze modellen, horloge-only in slechte staat voor rond de 500 aangeboden worden. Aangezien deze nogal zeldzaam zijn gaan ze misschien nog wel weg voor die prijs ook.
Maar ik moet zeggen dat ik nog niet eerder een full set, two-tone exemplaar heb gezien. Zeker niet in deze staat.
Hoewel er nog wel wat van de prijs af kan, vermoed ik dat er vandaag een Zenith liefhebber de trekker overhaalt.
Nice! En nu naar buiten. In de zon met de shadow!!
Dat blauw
Zeker, 's avonds zittend op de bank, is het ook leuk om eventjes de pols te bewegen en de wijzerplaat te zien veranderen.
Ik vind vooral ook de piramidevormige 1/10 seconde markeringen gers. Hij klopt gewoon zo. Blauwe rallystrap zal ook wel staan!
aka Sharktooth, er staat al een blauwe strap (niet rally) in bestelling bij combat straps.
Prachtig