Zenith only (Deel 2)

Heel cool. Stoer. Ofzo. Of niet. Vind wel een gave strap!

9 likes

Erg blij dat ik deze weer heb.

35 likes

Nu nog een beetje zon en volop genieten van deze dial.

1 like

Dat zijn wel 48mm modellen toch ?

Mooi hoor👌🏾

1 like

45mm Luuk

2 likes

10 likes

Dank je :ok_hand:t2:

Ja dat blijft ook een toppertje :star_struck:

Alweer een paar dagen deze aan.

Ook tijdens de leuke “get together” afgelopen donderdag met @illewoare, @Jansd, @breakie en @Hans.

27 likes

Mooi ding!

23 likes

Heel mooi! Had je 'm verkocht?

1 like

Klopt.

Mocht je foto’s maken??

Prachtig en subtiel om te zien om de pols, de details komen heel mooi samen.

Van al het moois die je mee had vond ik het verrassend dat je die om had eigenlijk :wink:

1 like

Vast niet, heb ik niet eens gevraagd eigenlijk :smile: Ik vond het namelijk al erg opmerkelijk dat ik een unreleased model mocht zien.

Het was niet helemaal wat ik had verwacht qua looks. Met name de vorm van de bruggen over de movement, die bij de Classic op stemvorken leken, hebben wat weg van de Zero G versie. Ik had meer gehoopt op de Defy 21 Skeleton looks. In ieder geval kan je wel kiezen tussen blauw of zwart en een speciaal edition :wink: En dus de seconds op 6. De rest laat ik aan Zenith om te onthullen :smile:

2 likes

Ja dat is toch al 4 jaar 1 van mijn favorieten.

En die dag moest ik in pak, daar hoort voor mij een niet al te groot horloge op een leren bandje bij.

2 likes

Banden swapper pur sang!

Echter kan de blauwe OEM band met vouwsluiting me niet bekoren. Die gaat zo in het blauwe. :smirk:

27 likes

:clap:t4::clap:t4::clap:t4: Ik hield/hou hand op de knip tot deze te zien is. Spannend.
Nu, de wensenlijst is langer dan deze.

Ondertussen genieten

16 likes

Die Molequin grijs is een goeie @Brick

Die nato staat niet slecht op de Chronomaster @willemC

Fijne zondag allemaal!

22 likes

Dat valt idd niks tegen nee. Plaat en bezel zijn opvallend genoeg om met een stoffen bandje weg te komen :slight_smile: