Zenith only (Deel 2)

Zoals vaker: teveel in de horlogedoos doet het niet goed bij me. Misschien bouw ik nog wel wat verder af.

Voor mij geen skeletons. De strakke Classic vind ik zelf veel mooier.

3 likes

Ik heb hetzelfde met te weinig horloges in de doos terwijl ik er dan maar 4 of 5 veel draag :slight_smile: Weet niet waarom maar dit is voor mij 1 van de winterhorloges dus hij is net terug naar de kluis gegaan?!

1 like

Nee joh, heerlijk voor erbij houden, best blue in the business :star_struck:

3 likes

Ik herken het wel een beetje. Al een paar keer op het punt gestaan om hem in het blauwe te zetten maar als ik hem dan weer om heb, wil ik hem toch niet kwijt. Hij draagt zo lekker licht en de band is zo gaaf.

13 likes

Het enige minpunt vind ik nog steeds het ontbreken van een fijnverstelling of halve schakel voor een zomer/winterstand maar dat is geen reden voor verkoop plus dat mijn zonen fan zijn dus ik hem niet eens mag verkopen :slight_smile:

2 likes

Rainbow kermis

5 likes

19 likes

Wat is jouw polsmaat?

1 like

17 cm

1 like

Heb zelf 17,5 en hopelijk volgende week binnen.
Wacht al 3wkn en levertijd wordt telkens verschoven.
We zullen zien. Wel reuze benieuwd want nog niet IRL gezien :upside_down_face:

2 likes

Neither do I. Nu wel onderweg naar Keulen om de mijne op te halen :sunglasses:

10 likes

Lekker…
Ja ik ben bang dat mijne plots geannuleerd wordt.
Was voorradig (nieuw) maar doen nu al weken om op te sturen. Levering zou max 2wkn duren, dat was wel gecommuniceerd maar daar zijn we nu al weekje overheen.

1 like

Lekker in het zonnetje!:sunny::sunglasses:

21 likes

En vergeet de achterzijde niet…

14 likes

Via een Chrono24 dealer? Ik had hetzelfde met mijn keramische variant. Bleven ze enorm vaag over, tot ik te horen kreeg dat hij toch niet leverbaar was. Uiteindelijk via andere weg aangeschaft.

1 like

Wat is jouw polsmaat? Mooi trouwens!!

1 like

Thanks! Mijn polsmaat is 17,5.

1 like

NA!! Nu maar gaan vieren denk ik :slight_smile:

41 likes

Lekker! Het was even wachten maar je hebt hem nu! :+1:
Morgen de titanium band erop?

1 like

Herzliche Glückwünsche!
Je hebt de smaak te pakken.