Zenith only (Deel 2)

Had ik jouw dokter ook maar eerder ontmoet…

1 like

Wow dat is wel heel tof. De Tipo is de ex van Brick? Ik heb vorig jaar veel gekocht maar bij mij zijn de Tipo CP2 en de Defy Classic (skeleton) favoriet. Alleen mijn Grey Side of the Moon komt er af en toe tussen…

1 like

Ja toen hij voorbij kwam moest ik mij erg inhouden…is helaas niet gelukt…

2 likes

Vind het echt een superhorloge ! Die Defy21 is ook heel gaaf met skeleton wijzerplaat!

Ik ben grote fan van de Defy 21, alleen had ik wel wat last van de gesp die in mijn pols stak.

10 likes

Ik dus ook. Daarom zit er nu een canvas bandje op bij mij…

3 likes

Ik hoop dat ze dit oplossen, de extreme heeft wel een andere gesp en de nieuwe Defy ook.

Ik dacht dat je bij zenith je oude clasp in kon leveren, en een nieuwe minder snijdende kon krijgen?

1 like

Daar heb ik nog niets van gehoord? Bron?

Heb het gevonden :

1 like

Ik ben heel benieuwd of er een Skyline Skeleton komt…

Dat zou een mooie mix kunnen zijn :slight_smile:

7 likes

Wijzerplaat constructie is ook anders geworden als ik het goed zie. De Classic (zowel de normale als skeleton versie) heeft een binnenring waar de indexen aan vast zitten. De indexen zitten dus niet op de wijzerplaat zelf vast. Dit lijkt bij de Skyline andersom te zijn. Indexen zitten op de wijzerplaat vast en hangen over de binnenring heen. Hoeft een skeleton misschien niet in de weg te zitten maar dat effect is super op de classic versies vind ik zelf….

Ze zitten duidelijk in dezelfde Defy lijn maar het zijn ook echt andere horloges in meerdere opzichten maar of ze bestaansrecht hebben naast elkaar betwijfel ik.

1 like

Nieuwe ronde, nieuwe kansen maar nu €9.2k:

Yae or nay

9 likes

nay

1 like

Yae voor mij. Vind het wel vet!

1 like

Niet lelijk ofzo maar er zijn mooiere opties, dus een kleine nay

1 like

Nay, de originele band is zoveel mooier…

1 like

Yae voor de Shadow, altijd. Nae voor het bandje. Ik zou hem op antraciet leder knallen. Heerlijk is dat.

2 likes

nay :innocent:

1 like

Ik weet dat dit niet het “Wat dragen we vandaag” topic is, maar dit draag ik vandaag.

Uitstekende keuze, vind ik zelf dan…

13 likes