Zenith only (Deel 2)

:dizzy_face:‍:dizzy::dizzy_face:‍:dizzy::dizzy_face:‍:dizzy:

13 likes

:joy::+1:

2 likes

11 likes

26 likes

22 likes

Blijft toch wel prachtige klassieker dit hoor!

1 like

Thanks! Blijf er ook blij mee. Verveelt geen moment en hoewel hij draagbaar is in elke situatie, blijft hij bijzonder voelen.

2 likes

Ik zit af en toe te kijken naar de Defy 21.

Met passen was ‘ie beter draagbaar dan verwacht. Maar dat was maar kort bij een AD.

Mijn vraag is; wie heeft ‘m en hoe bevalt ‘ie?
Ik dacht @WatchWalker en @The_Don?

Dragen jullie ‘m ook op de titanium band?

Plaatje voor de sfeer:

8 likes

De Ti band heb ik er niet bij. De lederen band is prima maar de Ti vouwsluiting zit bij mij niet lekker. Daarom draag ik het horloge nu op een heel comfortabele canvas band met velcro sluiting.
Of het horloge lekker draagt? Wel, ik draag het nu toevallig al een dag of 10 op rij. En dat is me niet overkomen de laatste jaren….
Het zit niet alleen lekker maar is ook een echt schouwspel om van te genieten!

14 likes

Lekker bandje wel, kan je die beter laten zien?

2 likes

Absoluut! Echt een 3D- pretpark in het klein.

10 dagen is heel lang. Dat lukt mij nooit :roll_eyes:

Zou je de TI band er niet bij willen?

1 like

12 likes

Dat dacht ik eerder ook…

Jawel. Kwestie van prijs ook. Weet er ondertussen eentje te koop maar we zijn er nog niet uit…

1 like

14 likes

Ik heb hem ook met Ti band maar ik ben er nog niet aan toegekomen om hem op maat te maken (bewust niet aangezien ik hiermee altijd een paar weken wacht om eventuele twijfels voor te zijn). Ik zal het komende week even doen dan laat ik het je weten!

Hier is hij nog ‘los’ om de pols…altijd spannend of zo’n band lekker zit. Laatst helaas een nieuwe Breitling Chronomat weggedaan vanwege de slechtzittende band…:sob:

6 likes

Waar?

Ben benieuwd! Bedankt alvast

Dit blijft voor mij de mooiste.

33 likes

Eerste keer dat ik deze in het echt zie liggen, in Geneve.

15 likes

Ga je je AE inruilen? :slight_smile:

1 like