Blijft toch wel prachtige klassieker dit hoor!
Thanks! Blijf er ook blij mee. Verveelt geen moment en hoewel hij draagbaar is in elke situatie, blijft hij bijzonder voelen.
Ik zit af en toe te kijken naar de Defy 21.
Met passen was ‘ie beter draagbaar dan verwacht. Maar dat was maar kort bij een AD.
Mijn vraag is; wie heeft ‘m en hoe bevalt ‘ie?
Ik dacht @WatchWalker en @The_Don?
Dragen jullie ‘m ook op de titanium band?
Plaatje voor de sfeer:
De Ti band heb ik er niet bij. De lederen band is prima maar de Ti vouwsluiting zit bij mij niet lekker. Daarom draag ik het horloge nu op een heel comfortabele canvas band met velcro sluiting.
Of het horloge lekker draagt? Wel, ik draag het nu toevallig al een dag of 10 op rij. En dat is me niet overkomen de laatste jaren….
Het zit niet alleen lekker maar is ook een echt schouwspel om van te genieten!
Lekker bandje wel, kan je die beter laten zien?
Absoluut! Echt een 3D- pretpark in het klein.
10 dagen is heel lang. Dat lukt mij nooit
Zou je de TI band er niet bij willen?
Dat dacht ik eerder ook…
Jawel. Kwestie van prijs ook. Weet er ondertussen eentje te koop maar we zijn er nog niet uit…
Ik heb hem ook met Ti band maar ik ben er nog niet aan toegekomen om hem op maat te maken (bewust niet aangezien ik hiermee altijd een paar weken wacht om eventuele twijfels voor te zijn). Ik zal het komende week even doen dan laat ik het je weten!
Hier is hij nog ‘los’ om de pols…altijd spannend of zo’n band lekker zit. Laatst helaas een nieuwe Breitling Chronomat weggedaan vanwege de slechtzittende band…
Waar?
Ben benieuwd! Bedankt alvast
Ga je je AE inruilen?