De achterkant is al even mooi!
Terug van reparatie, direct weer om de pols. Al een tijd lang 2 Zeniths in mijn persoonlijke top 4 (uit mijn eigen verzameling)…
Die blijft ook lekker!
Staat hem goed ook, die canvas band
What the hell. Loop net binnen bij Gassan. Vraag naar Zenith. “Wat? Zegt ze. Ik moest even denken, is het een merk?”
Laat maar denk ik…
Maar dat is toch zonde van de tijd geweest om überhaupt binnen te stappen als ze geen merkdealer zijn?
Laten we wel wezen niet iedereen die bij een juwelier werkt weet alle merken in de horloge - en/of juwelenwereld.
Inderdaad stom van mij om aan te nemen dat Gassan Zenith verkoopt. Had het kunnen checken. Maar come on zeg. We hebben het hier wel over Zenith he? En niet een of ander merk
Wel een heel klein merk…veel historie en kwaliteit, weinig volume en marketing
Welke wordt het?
Ik dacht vooraf de chronomaster maar die vond ik een beetje tegenvallen…
Die tipo was wel heel gaaf…
Ik vond de witte ook tegen vallen, beetje flets wit en de subdials springen er niet mooi uit. De zwarte is véél mooier!
Dat klopt inderdaad, zeker de mooiste van de 2! Ze hadden ook de bronze/bruine liggen die was ook erg mooi maar de groene wint het.
Jammer genoeg geen el Primero want die wilde ik ook eens in het echt gaan passen.
Voorlopig heb ik nog genoeg tijd, misschien volgend jaar de eerste zenith, dit jaar eerst nog even een nieuw dak en nieuwe bovenverdieping