Zenith only (Deel 2)

Ik zou niet meer kunnen kiezen …

Succes met de verbouwing

13 likes

Nu opzoek naar een turquoise Defy.

9 likes

Dit is zo’n fijn ding…

22 likes

Ze verkochten ze vroeger ook!

1 like

Deze schone heeft al een jarenlange reis gemaakt over ons Forum maar ik denk niet dat 'ie bij mij snel vertrekt… :heart_eyes:

18 likes

Ik vind hem übercool, zeker na die foto van @Rolopalooza op leer. Ik zou alleen niet weten wat ervoor moet wijken.

2 likes

Die Reverso :wink: Schuif maar hierheen :facepunch:t2:

1 like

Die is heel fijn! :ok_hand::ok_hand:

En onder de radar!

1 like

En deze is ook zo fijn…

24 likes

Oh yes!

1 like

Mooie Prime!! :heart_eyes:

1 like

Deze heb ik ook een keer in mijn collectie mogen hebben. Heel leuk ding :ok_hand:t2:

1 like

Wat een plaatje… :+1:

@erikscollectabl : hoe lang duurde het bij Zenith ?? Mijn Defy ligt daar nu sinds een week en het duurt mij nu al te lang :roll_eyes:

1 like

28 likes

Wat vinden we van de nieuwe Defy extreme?
Ik moet zeggen dat ik het wel een erg tof horloge vindt! Voor mij net te groot schat ik zo in, maar zou hem graag eens in het echt zien.

13 likes

Tot nu toe vond ik alle Extreme varianten spuuglelijk.
Is met deze zeker niet het geval, maar er gebeurt wat mij betreft toch te veel op de plaat om hem mooi te vinden.

1 like

Tikkie lomp voor mijzelf, maar als je een zelf wat groter bent met flinke polsen dat is hij echt wel tof!

Eens! Dit is de eerste die me wel aanspreekt, soort mix van defy skeleton en el primero. En mooi systeem om banden makkelijk te kunnen wisselen. Alleen die 45 mm… als ze hem in 41 zouden maken heb je denk ik wel een topper.

Super ontwerp en high tech :sunglasses:

1 like

Zoals we gewend zijn van die dingen. Lelijk, lomp en druk.