Afgelopen week volgens mij in het echt gezien maar die dingen zijn echt uit proportie. Dat terwijl ik regelmatig rond de 43mm draag.
Zag 'm voorbij komen, ik kan het er wel op…
Ja die is erg lekker!
Ik zag hem al langskomen. Maar ik denk dat ik deze, net als de zwarte variant niet top vind. De subdials in gelijke kleur zonder randmarkering, ik ben er nog niet van overtuigd.
Maar wie weet! Als ik m irl zie!
Inderdaad ‘sub dials’ overlappen een beetje te veel en misschien net iets te groot ;
wat een lelijk ding, ik zou hem verkopen aan mij
Het is toch weer jammer van die PCL’s. Brushed zou hem beter staan, denk ik.
Dat denk ik ook, maar toch vind ik hem wel fraai. Dat blauw met wit doet het goed mijn inziens.
Nee. Brink heeft gelijk. De subdials zien er uit als een witte vlek.
Daar heeft de zwarte ook last van (in het echt gezien).
PVD coated oude model blauwe versie?
Deze vind ik fraai👍
Lijkt alsof je een online “probeer dit horloge op mijn pols” tool gebruikt hebt Foto’s maken is niet jouw ding hè
Anyway, met jouw pols maat zou ik niet groter dan 39mm gaan, vind deze eerlijk gezegd echt te groot. Wel echt heel mooie Zenith!
Soms is dat op foto’s moeilijk te beoordelen, maar deze is echt te groot en dat staat echt niet mooi inderdaad. (Sorry Whisky).
Ik heb al heel veel horloges die ik waanzinnig vond moeten laten schieten omdat ze simpelweg te groot zijn voor mijn pols. Maar het ziet er gewoon lullig uit, hoe mooi het horloge ook is.