Misschien rangschikken op chronologische volgorde.
Lekker hoor, gefeliciteerd!
Meteen op een ander bandje
Volgens mij een keer van @Rolopalooza een ep op een baby blauwe nubuck strap voorbij zien komen dat was een Top combinatie!!
Prachtig!
Dank! Erg mooi!!
Ik ben erg aan het genieten van mijn nieuwe aanwinst (met verkeerde datum…). Wat een plaatje!
Alleen de vouwsluiting vind ik niks. Heb ik altijd met Zenith. Ik zie dat de Manufacture editie op een gesp komt. Iemand toevallig nog zo’n 16mm gesp liggen?
Ik had hetzelfde Jeroen, die vouwsluiting draagt nooit lekker 🥲
Gespje is véél fijner. Ik gebruikte zo’n deluxe polished van Molequin, pastte perfect.
Schitterend model is het, misschien wel de mooiste moderne
Prachtig. Van harte hoor.
Van harte proficiat!
Prachtig. Ook jij van harte!
Die kun je zo bestellen bij zenith. Verwacht ik.
dat wordt alle dagen s*x
dat belooft voor de GTG
Gefeliciteerd! Scherpe aanwinst.
Ik heb werkelijk nog nooit een comfortabele vouwsluiting gehad. Geef mij maar gewoon een goede gesp met een leuk detail. Heb er nu eentje van A Collected Man op, zijn dezelfde die Molequin regulier gebruikt. Maar voelt niet speciaal genoeg voor het horloge
Thanks, geheel mee eens! De Manufacture editie trok me ook nog, maar ik koppel Zenith zodanig aan de drie kleuren dat dit voor mij de enige ‘juiste’ keuze is.
Zal ze eens contacteren, kijken of ze wat voor me kunnen betekenen. Heb niet zulke goede ervaringen met het bestellen van losse onderdelen bij grotere merken, dus laat me graag verrassen.
Zenith is anders, ze sturen je zelfs gratis een set springbars en laten dat via Fedex bezorgen.
Oh. Dat gaat je zeker verrassen.
Idem hier. Klotesysteem op leer.