Zenith only (Deel 2)

Misschien rangschikken op chronologische volgorde. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Lekker hoor, gefeliciteerd!

Meteen op een ander bandje :+1:

1 like

Volgens mij een keer van @Rolopalooza een ep op een baby blauwe nubuck strap voorbij zien komen dat was een Top combinatie!!

1 like

Prachtig! :heart_eyes:

2 likes

Dat was inderdaad de standaard EP :+1:t2:

Mooie zomerse combi is dat.

25 likes

Dank! Erg mooi!!

1 like

Ik ben erg aan het genieten van mijn nieuwe aanwinst (met verkeerde datum…). Wat een plaatje!

Alleen de vouwsluiting vind ik niks. Heb ik altijd met Zenith. Ik zie dat de Manufacture editie op een gesp komt. Iemand toevallig nog zo’n 16mm gesp liggen?

28 likes

Ik had hetzelfde Jeroen, die vouwsluiting draagt nooit lekker 🥲
Gespje is véél fijner. Ik gebruikte zo’n deluxe polished van Molequin, pastte perfect.

2 likes

Schitterend model is het, misschien wel de mooiste moderne :ok_hand:

1 like

Prachtig. Van harte hoor.

1 like

Van harte proficiat!

1 like

Prachtig. Ook jij van harte!

Die kun je zo bestellen bij zenith. Verwacht ik. :smiley:

1 like

dat wordt alle dagen s*x

2 likes

dat belooft voor de GTG :wink:

3 likes

Yes! @Robbj

Kan ik over meepraten!

18 likes

Gefeliciteerd! Scherpe aanwinst.

1 like

Ik heb werkelijk nog nooit een comfortabele vouwsluiting gehad. Geef mij maar gewoon een goede gesp met een leuk detail. Heb er nu eentje van A Collected Man op, zijn dezelfde die Molequin regulier gebruikt. Maar voelt niet speciaal genoeg voor het horloge :clown_face:

Thanks, geheel mee eens! De Manufacture editie trok me ook nog, maar ik koppel Zenith zodanig aan de drie kleuren dat dit voor mij de enige ‘juiste’ keuze is.

Zal ze eens contacteren, kijken of ze wat voor me kunnen betekenen. Heb niet zulke goede ervaringen met het bestellen van losse onderdelen bij grotere merken, dus laat me graag verrassen.

4 likes

Zenith is anders, ze sturen je zelfs gratis een set springbars en laten dat via Fedex bezorgen.

3 likes

Oh. Dat gaat je zeker verrassen.

1 like

Idem hier. Klotesysteem op leer.

1 like